LED Koplampen - Polo AW - Plug and Play

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste leden,

Vorig jaar (juni 2021) heb ik nieuwe koplampen besteld voor mijn Polo uit 2021. Heb namelijk eind mei mijn nieuwe lease auto gekregen (Polo R Line) en deze zijn voorzien van hallogeen koplampen. Dus lang zitten zoeken op het internet en hier op de forum. Uiteindelijk heb ik LED koplampen aangeschaft. Deze hoef je niet te coderen enz. dus letterlijk plug and play.

I.v.m. een nieuwe lease auto (ook een Polo AW) moet ik deze inleveren. De nieuwe die is zal krijgen is wel voorzien van een LED pakket :) Dus mijn huidige auto zal ik inleveren met de hallogeen lampen. Mijn LED lampen is bij deze te koop. Zoals aangegeven heb ik ze al aantal maanden gebruikt en tot heden geen problemen mee gehad.

Ik zal deze binnenkort ook op MP plaatsen maar dacht eerst even hier op forum posten wellicht zijn er wel andere leden die interesse hebben .

Zie bijlage voor afbeeldingen.

Koplampen zijn voorzien van 'rits' knipperlicht en een mooi AngelEyes look bij 'Auto', 0 of stadlicht stand. Btw angeleyes blijft altijd actief. Zodra het donker is zal grootlicht actief zijn icm. angeleyes. Heb eventueel nog wat foto fragmentjes. Kan indien nodig helpen met het monteren is binnen 10 minutengeregeld :)

Vraagprijs: €350
 

Bijlagen

  • Stadslichten.jpg
    Stadslichten.jpg
    713.2 KB · Weergaven: 59
  • Rits 2.jpg
    Rits 2.jpg
    702.9 KB · Weergaven: 60
  • Rits.jpg
    Rits.jpg
    154.8 KB · Weergaven: 59
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
  • Leuk
Waarderingen: David97
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!