Led koplampen inbouwen.

Hoi,

Ik heb de mogelijkheid om nieuwe led koplampen over te nemen van iemand.
Hebben jullie enig idee of deze 1op1 over te zetten zijn? of moet ik hier nog modules voor hebben?

zijn er ook al namaak of zijn deze nog niet op de markt(waar zou ik op moeten letten?)

hoop dat iemand mij hier wat wijzer kan maken!
 
Vw  Polo AW 2019  1.0 95PK 
Meer info is welkom, o.a. voor welke type Polo, wat is het merk van de lampen, zijn ze in goede staat, er is veel imitatie wat tot problemen kan leiden.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Denk dat het over de AW gaat.
Indien oem led koplampen, nee denk het niet. Cartronic biedt deze service wel aan. Bij de 6C is het iig een lastig werkje.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
dankjewel voor de reacties!

het betreft inderdaad een polo AW en ik weet dus niet of de lampen origineel zijn ga hier morgen pas heen.. ik kan ze echter zelf nog niet op het internet vinden naast de originele dus kan me niet voorstellen dat er enige aftermarket is in wat voor vorm dan ook.

ze zijn behoorlijk cheap dus daarom twijfel ik of het überhaupt origineel is...

de verkoper beweert dat het plug en play is..
 
Vw  Polo AW 2019  1.0 95PK 
Ik heb pas 1x aftermarket gezien voor de AW.

Omdat ze cheap zijn (weet niet wat je daar onder verstaat?) wil niet zeggen dat ze aftermarket zijn oid.
Misschien wel gewoon een mankement met de leds ofzo of gewoon van een mede polo aw bezitter gepakt omdat werken niet helemaal je ding is.

Hoe dan ook, kan meerdere redenen hebben.
Heb je anders geen linkje of foto van de lampen?:)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Heb de eigenaar even gevraagd, het is een autohandelaar en had deze nog in de garage liggen vandaar.

Ben wel benieuwd welke aftermarket jij bedoelt.. In mijn zoektocht ben ik ze nog niet tegen gekomen voor de AW.

Ik ga morgen langs dan post ik ze hier op het forum. Van het weekend even inbouwen samen met de diffuser en de ramen tinten.
 
Vw  Polo AW 2019  1.0 95PK 
Ik denk dat het “effe” inbouwen van de koplampen je vies tegen gaat vallen. Tenzij het ineens plug&play is geworden.

Ben benieuwd naar de foto’s!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Kijk ook eens of er een E keur merk op zit,
Anders kan het wel eens zijn dat de auto niet door de keuring komt
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
De LED koplampen stellen zichzelf af afhankelijk van de belading.
Dus er zal ook ergens een sensor geplaatst moeten worden. Ik meen ergens gelezen te hebben dat die ergens bij de achterwielen zou moeten (komen te) zitten.
Mijn Polo met LEDs heeft dus niet zo’n draaiwieltje voor de hoogteverstelling van de koplampen.
Eens met VM407 dat het wel eens vies zou kunnen tegenvallen. Ik zou er niet zelf aan beginnen, want er moet vast ook eea uit- en ingeprogrammeerd worden. Ik kan mn LEDs bijvoorbeeld via menu op links rijdend instellen.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Heb de eigenaar even gevraagd, het is een autohandelaar en had deze nog in de garage liggen vandaar.

Ben wel benieuwd welke aftermarket jij bedoelt.. In mijn zoektocht ben ik ze nog niet tegen gekomen voor de AW.

Ik ga morgen langs dan post ik ze hier op het forum. Van het weekend even inbouwen samen met de diffuser en de ramen tinten.

Is het nog gelukt met het inbouwen van de led komplamen? zo ja, was dit plug and play of heb je er meer voor moeten doen? Ik wil dit namelijk ook gaan doen :)
 
vw  polo  gti 
Beste

Ik heb hier een linkje voor je voor de led koplampen wat je er zoal voor nodig
Om de led koplampen in te bouwen
PS. laat ons het weten of het lukt en welke led koplampen het zijn
Ben wel erg benieuwd

Gr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
  • Leuk
Waarderingen: mevlutozdemir
PS. Nog effe een dingetje
Ik was vandaag bij Hoogenboom (Volkswagen dealer)
Ze schijnen heel erg veel gejat worden die led koplampen
Marktplaats staat er vol mee
Er zijn mensen waar ze al 2x gestolen zijn

Gr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Is zeker geen plug en play.. heb hier al eens een topic over geopend..

Ik heb led voor en achter laten inbouwen(origineel) achteraf..

Dure grap.. naast dat de verlichting erg duur is, kost het inleren en de hoogte regelaar van de koplampen erg duur..

Ik had het voor 550 euro laten doen bij cartronic.. (Excl de lampen natuurlijk)

ze zeiden achteraf dat ik geluk had want 550 zou alleen voor de voorlampen geweest zijn..

Het was het trouwens achteraf helemaal waard!

Polo zonder die ledlampen is geen porem.. en ik
mag het zeggen
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: mevlutozdemir
@Nick-the-quick wat doen ze met het LED daglicht die de polo met halogeen verlichitng normaal heeft? ik zie op jouw foto dat die uit staat als je LED lampen aan staan. Ik kan nu voor 600 een set LED lampen kopen. En dan door cartronic late inbouwen. Maar vraag me af wat dan de functie van de bestaande LED daglicht lampjes in de bumber worden/zijn.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!