Led binnenverlichting

Hallo polo rijders,

Ik wil graag de binnenverlichting in mijn polo voor led vervangen (koud wit) nu heb ik niet denderend veel verstand van auto verlichting vandaar dit topic. Kunnen jullie mij voorzien van een tabel met hierin alle lampjes uit de polo? En moet ik ook nog rekening houden met canbus en CREE ? En hoe zit het met het langzaam doven van de hemel verlichting , moet er dan ook nog een weerstand bij worden geplaatst oid?

Ik hoor graag over jullie bevindingen.

Mvgr, Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
Je interieur verlichting aanpassen naar led is eenvoudig aan te passen. Er zijn setjes te koop en dan staat er op de verpakking aangegeven waar ze moeten. Ze dimmen uit zichzelf en canbus zit in het lampje zelf.
Mijne heb ik van aliexpress. Daar kan je evt zoeken.
Welk model polo heb je 6r 6c 6n?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Hartelijk dank voor de antwoorden! Zouden jullie mij kunnen vertellen welke lampjes (fittingen) dit zijn? Of is daar een tabel oid voor waar ik deze info in terug kan vinden?

Het betreft trouwens een polo 9n uit 2005 met (maar) 65.000 op de teller.

Ik hoor graag van jullie.

Mvgr,
Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!