Lars zijn Polo 9n

140c94n.jpg
140c94n.jpg


Zo heb ik mijn Polo 2 jaar geleden gekocht, tot nu toe vrij standaard mee rond gereden. Alleen de kofferklep gecleaned en een poetsbeurtje af en toe.

Na een tijdje getwijfeld te hebben de Polo te verkopen voor wat anders heb ik toch besloten om de Polo te houden en hier wat aan te gaan veranderen.

To do list:
- Andere velgen (17'' borbet exor stp 1 als die te vinden zijn)
- Nieuwe radio/navigatie
- Andere plannen zullen volgen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en thomassafca
In Duitsland worden de STP's nog wel eens aangeboden.
Klopt inderdaad! :)

Ben nog niet echt op een setje gestuit waarvan ik direct dacht ja die wil ik er onder!

Hebben jullie nog tips voor een leuke radio/dvd/navi voor in de Polo? Ik zie door de bomen het bos niet meer! Ik zal binnenkort even betere foto's van de Polo maken.
 
Leuke Polo, 17'' eronder en dan wat verlagen, dan is het al een hele andere Polo. Exors zien heel goed uit onder een polo, DeeOow van op het forum heeft ze ook onder de polo met verlaging.
Met Navi in je auto moet je volgens mij wel een andere antenne aanschaffen, ook niet goedkoop.
Ben benieuwd naar de update's.

Groetjes Pim.
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Mooie basis om wat leuks van te maken.
Verlagen van een auto doet wonderen.
Dan zien de velgen die je er nu onder hebt er al heel anders uit.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!