Lampjes van schakelaren/knoppen werkt niet meer

Hallo,

Ik heb een vw polo 6r, nu heb ik zitten spelen met vcds, versie weet ik niet.

ik heb een aantal dingen kunnen activeren zoals, Coming/leaving home etc.
Maar toen kwam ik achter, dat ik door een domme fout (ergens) de verlichting van al mijn schakelaars heb uitgezet, geen idee hoe..

Dus raamschakelaars, lichtschakelaar, etc etc. Raam, dimlicht etc. werkt allemaal wel, alleen de verlichting van de knoppen niet meer.
(Dimmer dimt toetenteller en kilometer teller ook niet meer)

Ik heb geen backup van mijn originele instellingen meer.

Wie kan mij helpen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90Pk 
Beste, heb je geen auto scan of iets dergelijks van eerder een keer opgeslagen ergens op je laptop?

Heb dit zelf ook meegemaakt bij het aanpassen van de long coding, had wel gelukkig nog ergens een oude autoscan waarmee het was opgelost...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: byirtici
Beste, heb je geen auto scan of iets dergelijks van eerder een keer opgeslagen ergens op je laptop?

Heb dit zelf ook meegemaakt bij het aanpassen van de long coding, had wel gelukkig nog ergens een oude autoscan waarmee het was opgelost...

hallo, bedankt voor je snelle antwoord,

ik heb wel een auto scan gedaan, maar niks opgeslagen wat ik weet. Gebeurt dit Automatische? Een soort van een log? Of moet je zelf op “opslaan” klikken?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90Pk 
hallo, bedankt voor je snelle antwoord,

ik heb wel een auto scan gedaan, maar niks opgeslagen wat ik weet. Gebeurt dit Automatische? Een soort van een log? Of moet je zelf op “opslaan” klikken?


Je moet eigenlijk inderdaad op opslaan klikken, je zou eens kunnen proberen in je vcds map te kunnen zoeken naar een of andere auto scan of een opgeslagen long coding, zou zo maar eens ergens opgeslagen kunnen zijn.
Anders moet je iemand vinden met exact dezelfde opties en type BCM denk ik
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: byirtici
Je moet eigenlijk inderdaad op opslaan klikken, je zou eens kunnen proberen in je vcds map te kunnen zoeken naar een of andere auto scan of een opgeslagen long coding, zou zo maar eens ergens opgeslagen kunnen zijn.
Anders moet je iemand vinden met exact dezelfde opties en type BCM denk ik

oke duidelijk, dat zal ik de volgende keer doen als alles weer werkt.

zal kijken of ik zaterdag/zondag even tijd kan maken daarvoor.
Dan houd ik twee opties over denk ik,
Of iemand vinden met dezelfde opties en type BCM.
Of een nieuwe comfortmodule aanschaffen (neem aan dat dat mijn probleem ook kan verhelpen?)

Burak
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90Pk 
  • Leuk
Waarderingen: M_1.8T-1.2TSI
oke duidelijk, dat zal ik de volgende keer doen als alles weer werkt.

zal kijken of ik zaterdag/zondag even tijd kan maken daarvoor.
Dan houd ik twee opties over denk ik,
Of iemand vinden met dezelfde opties en type BCM.
Of een nieuwe comfortmodule aanschaffen (neem aan dat dat mijn probleem ook kan verhelpen?)

Burak
Je zou anders eventueel kunnen kijken of je nog herrinerd wat je hebt aan en uit gezet, en proberen die dingen aan en uit te zetten in de longcoding of anders idd iemand vinden die dezelfde bcm type heeft, wat is joun bcm type?
20200117_234627.jpgWanneer je tijd hebt om te kijken kun je die het beste hier noteren. Ik heb een foto bijgevoegd met waar je bcm type zal staan in het scherm.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: byirtici
Je zou anders eventueel kunnen kijken of je nog herrinerd wat je hebt aan en uit gezet, en proberen die dingen aan en uit te zetten in de longcoding of anders idd iemand vinden die dezelfde bcm type heeft, wat is joun bcm type?
20200117_234627.jpgWanneer je tijd hebt om te kijken kun je die het beste hier noteren. Ik heb een foto bijgevoegd met waar je bcm type zal staan in het scherm.

ahh super! Dank je wel!!
Ik heb geen idee wat mijn typ nummer is, maar ik ga het proberen te achterhalen zodra ik tijd daarvoor kan maken.
Ik laat het je/jullie gelijk weten als ik meer weet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90Pk 
  • Leuk
Waarderingen: M_1.8T-1.2TSI
Je zou anders eventueel kunnen kijken of je nog herrinerd wat je hebt aan en uit gezet, en proberen die dingen aan en uit te zetten in de longcoding of anders idd iemand vinden die dezelfde bcm type heeft, wat is joun bcm type?
20200117_234627.jpgWanneer je tijd hebt om te kijken kun je die het beste hier noteren. Ik heb een foto bijgevoegd met waar je bcm type zal staan in het scherm.

VAG Number: 6R0 937 088B
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90Pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!