Lampen vervangen Polo AW filmpjes

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Interessante filmpjes voor het vervangen van de voor en achter verlichting van de Polo AW



Wel mooi hoe hij afplaktape gebruikt om geen beschadigingen te veroorzaken aan de auto.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Singer en WilliamK
Interessante filmpjes voor het vervangen van de voor en achter verlichting van de Polo AW



Wel mooi hoe hij afplaktape gebruikt om geen beschadigingen te veroorzaken aan de auto.
Hij kreeg een foutmelding vanwege het vervangen van halogeen naar LED achteruitrijlamp. Is dit te voorkomen door LED met canbus? Of alleen door te coderen?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
De halogeen achterlicht unit heeft drie stukken welke oplichten. Boven rem, stukje verticaal en onderin. Echter zie ik in het filmpje 4 lampen, waarvan 1 achteruit en 1 knipper. Dus dan mis ik 1 lamp en zo te zien is dat de onderste Rode balk. Waar zit die?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
ik heb het LED pakket, vraag mij af als er bvb een dimlicht voor stuk is of knipperlicht. is de LED zelf te vervangen of moet heel het blok vervangen worden?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
ik heb het LED pakket, vraag mij af als er bvb een dimlicht voor stuk is of knipperlicht. is de LED zelf te vervangen of moet heel het blok vervangen worden?
Ik ben bang de hele unit. Dat is dus het nadeel van Led units... ANWB had hier al x een item over geschreven. Hoge kostenpost.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Verdrietig
Waarderingen: Marc Vuylsteke
thx, deze had ik al eens ergens gelezen.
maar als ik me nie vergist heeft de polo geen matrix led units.
heb al wat rondkeken wat het kan kosten 2de hands, prijzen variëren tussen 300 & 350 per unit precies, weet wel niet wat een unit nieuw kost.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
thx, deze had ik al eens ergens gelezen.
maar als ik me nie vergist heeft de polo geen matrix led units.
heb al wat rondkeken wat het kan kosten 2de hands, prijzen variëren tussen 300 & 350 per unit precies, weet wel niet wat een unit nieuw kost.
Klopt maar in het algemeen zijn led units duurder dan traditionele halogeenlamp units bij vervanging
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!