KvWerde | Polo 6R

Beste mede-vagfanaten,

Ik wil mijn eigen even voorstellen. Ik ben Kevin van Werde, 23 jaar wonend in het Brabantse land onder de rook van Eindhoven. In het dagelijkse leven werkzaam als heftruckmonteur.
Mijn liefde voor Volkswagen is al vanaf jongs af aan aanwezig omdat mijn peetoom altijd een golf 2 heeft gereden. Zelf 4 jaar lang een Golf Mk4 1.6sr gehad. Deze heb ik in maart 2015 ingeruild op een Polo 6R van 2010.

merk: Volkswagen Polo
type: 6R
bouwjaar: 2010
Kilomterstand: 80.000km
uitvoering: Trend
Cilinderinhoud: 1.2L (1198cc)
Vermogen: 44KW (60 Pk)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 59pk 
Sinds vandaag gaat nadat ik de motorkap dicht heb gedaan mijn waarschuwingslampje branden dat er een lampje stuk is. Nu heb ik gwn halogeenkoplampen met daarin de dag rij verlichting (heb dus geen mistlampen en dagrijverlichting onder in de bumper) En die 2 onderste lampjes branden aan de rechterzijde niet. Iemand die toevallig weet welke ik moet hebben
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 59pk 
De polo maakt sinds van de week, bij een beetje wilder over een wat stijlere drempel een piepend geluidje linksvoor, schokbrekers zijn half jaar geleden vervangen. Draagarm naar de eeuwige jachtvelden of heeft iemand een andere optie
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 59pk 
Lekker cruisen ben ondertussen wel rond aan het kijken voor een setje lichtmetalen velgen. Voor de rest blijft hij standaard aangezien ik kameraden heb met een boerderij en dus ook af en toe over zandpaden moet als de tractor kapot gaat oid.
Welkom Kevin!
Ik verkoop trouwens setje lichtmetalen velgen. Kijk maar naar de foto's op mijn pagina als je interesse hebt.
 
Volkswagen  Polo Highline  1.4 FSI 86pk Automaat 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!