Kunnen parkeersensoren altijd aan?

Chris 6r

Actief lid
146
40
38
Hallo,

Een paar weken geleden heb ik OEM parkeersensoren (voor+achter) en achteruitrijcamera laten inbouwen(icm rns315). Nu is het zo dat wanneer ik de auto in de achteruit schakel de parkeersensoren en camera worden geactiveerd, wanneer ik de schakelpook weer uit de achteruit haal, gaat de camera meteen uit, en ga ik vooruit rijden dan schakelen ook de parkeersensoren uit boven een bepaalde snelheid.

Nu zou het mij handig lijken dat wanneer ik ergens aan kom rijden en wil inparkeren, de sensoren ook werken, zodat ik weet hoever ik nog naar voren kan bijvoorbeeld.

Verder was het handig als de achteruitrijcamera pas uit zou gaan als de auto ook fysiek niet meer achteruit gaat, en nog beter, pas als je weer vooruit gaat.

Iemand enig idee of er voor bovengenoemde zaken op enige wijze mogelijkheden zijn?

Alvast hartelijk dank voor eventuele reacties.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!