Ksaandor (Xander) :: 2001 Volkswagen 9N

Je hebt ook een garage aangemaakt Big Grin

Nog plannen met je Polo?

Haha, ja was al een beetje aan het rondspieken op 't forum, dus vond ook wel dat ik mijn polotje mag vertonen haha:mrgreen:

Plannen zijn voorals nu nog:
-A5 coupe interieur dat ik afgelopen weekend opgehaald heb passend maken
-Dak hoogglans zwart wrappen
-Cruise control
-Chippen bij Vagtechniek
-Dubbele vloer in de polo met daarin de subwoofer

Staat er leuk bij heb je wat meer foto's?
Meer foto's staan op mijn pc, deze stond nog op mijn telefoon. Komen er snel aan
 
Fotooooo van de stoelen!
Passen de stoelen er snel in ofniet en gaat het passen kwa breedte??

De stoelen lijken redelijk overeen te komen, toen ik aan het meten gegaan ben. Alleen in de breedte lijkt er verschil in te zitten. Vanavond wil ik de polo stoelen er uit halen om een (goed) vergelijk te kunnen trekken. De achterbank van de audi zal de stof logehaald worden en waarschijnlijk de bekleding overgezet worden op de polo bank, ook wil ik de audi hoofdsteunen overzetten. Ik heb er nog geen foto's van om eerlijk te zijn, probeer ik gelijk ook even te maken vanavond.
 
De stoelen lijken redelijk overeen te komen, toen ik aan het meten gegaan ben. Alleen in de breedte lijkt er verschil in te zitten. Vanavond wil ik de polo stoelen er uit halen om een (goed) vergelijk te kunnen trekken. De achterbank van de audi zal de stof logehaald worden en waarschijnlijk de bekleding overgezet worden op de polo bank, ook wil ik de audi hoofdsteunen overzetten. Ik heb er nog geen foto's van om eerlijk te zijn, probeer ik gelijk ook even te maken vanavond.

Ben benieuwd man wat voor stof/leer is het?
 
Het is een simpel antraciet stoffen interieur, het pas goed bij de donkere delen (heb nu een lichtgrijs interieur erin). Maar de vorm van de stoelen is een stuk beter, de zijwangen bieden meer steun. Ik ben niet anders gewend, ik heb alleen nog maar auto's met kuipstoelen gehad haha. In het verleden heb ik een polo 86c gt, civic ej9 silverstone, charade 16 xr, corrado, en een clio billabong gehad. Al deze auto's beschikten standaard over kuipstoelen, dus dat mis ik nu. Voel me een verwend nest nou:mrgreen:
 
Plannen zijn voorals nu nog:
-A5 coupe interieur dat ik afgelopen weekend opgehaald heb passend maken
-Dak hoogglans zwart wrappen
-Cruise control
-Chippen bij Vagtechniek
-Dubbele vloer in de polo met daarin de subwoofer

Nog wat vergeten bedenk ik me net :S
-Donkere versie 9n3 achterlichten
-middenconsole en luchtroosters hoogglans zwart spuiten
-Centrale deurvergrendeling met afstandbediening
-W8 of ambient verlichting
-Kentekenverlichting en binnenverlichting vervangen voor led
-Harten v/d Borbets antraciet spuiten en stoeprandschade verwijderen en opnieuw polijsten
 
Laatst bewerkt door een moderator:


En zo was gisteren het begin gemaakt in het project audi stoelen Big Grin. Hier staat de stoel nog los erin om te kijken of ik met de sledes weg kon komen. De passagiersstoel is nu pas gemaakt en alleen de bouten aanpassen en de stekker van de airbag moet er nog aan.
 
Dat lijkt inderdaad zo op de foto, maar de zitting is een stukje smaller en de wangen zijn iets groter. Dus het maakt een behoorlijk verschil. Het is niet te vergelijken met volledige kuipstoelen als recaro's, maar dit zit prima ;)
 
De achterbank wordt niet pas gemaakt, de bekleding gaat gebruikt worden op de bestaande polo achterbank. Een stuk makkelijker en voor t zitten zal 't me een worst wezen om eerlijk te zijn.... Ik ga toch nooit achterin mijn eigen auto zitten Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!