kras voorruit tips?

V

Verwijderd lid 8124

Hi allemaal,

Iemand tips voor lichte krassen op je voorruit? Als de zon er op schijnt is het helemaal te zien..
Tevens heb ik ook een mini barstje zo groot als een potlood punt... heel klein.. maar wel te zien..

Ik hoor graag of jullie tips hebben
 
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb een niet originele voorruit er in zitten. Zal dus al een keer vervangen zijn.
Maar die krast echt belachelijk makkelijk. Sinds 5 weken rij ik elke dag 90km en ik zie de krassen toenemen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Voor die barst kan je naar een carglass oid gaan. Je autoverzekering vergoed dat. Ze hebben liever dat ze een barst moet vergoeden dan dalijk een hele ruit. Misschien kan je daar dan gelijk vragen wat er aan de krassen te doen is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik zoek dus nu ook naar manieren om krassen weg te halen.

Op youtube heb je filmpjes waarbij ze de gehele voorruit polijsten met speciale glaspasta. als je een beetje handig daarin bent kan je het proberen anders misschien een lid die aan poetsen doet..
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Zou persoonlijk niet aan glas polijsten beginnen, grote kans dat je dan straks een vertekenend beeld krijgt.. lijkt me minder lekker dan een paar krasjes!

Indien je goed verzekerd bent zou ik gewoon wachten tot je barst groot genoeg is om je ruit te laten vervangen :)


Je kunt ook er zelf voor zorgen dat die barst groot genoeg is om de ruit te laten vervangen.............;)
 
Laatst bewerkt:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb een niet originele voorruit er in zitten. Zal dus al een keer vervangen zijn.
Maar die krast echt belachelijk makkelijk. Sinds 5 weken rij ik elke dag 90km en ik zie de krassen toenemen.

Uitgedroogde rubbers ruitenwissers kan ook reden zijn tot meer krassen
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!