Showroom Kras in stuur

Sinds deze week ben ik waarschijnlijk met een rits lang het stuur geschuurd. Nu dus een kras erin. Is dat er uit te halen? Ik lees iets over 2000grid schuurpapier gebruiken.
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Oei vervelend. Dus extra voorzichtig zijn. Valt mij sowieso wel op dat de Polo erg kras gevoelig is. Maar misschien is dat wel bij anderen auto's ook wel.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Oei vervelend. Dus extra voorzichtig zijn. Valt mij sowieso wel op dat de Polo erg kras gevoelig is. Maar misschien is dat wel bij anderen auto's ook wel.
Klopt. Ik heb op achterbumper een groene kras. En op scherpe zijkant, allemaal ter hoogte van een fietstrapper en winkelwagentje, ook.
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Ik heb op de plastic raamstijlen. Tussen de voor en achter ramen.

Waarschijnlijk tochs iets scherps in mijn spons.
Ook de lampen en logo's zijn erg kras gevoelig.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!