Komende maanden uit geklust door hartinfarct

Beste Vaggers!

Helaas ben ik met mijn Polo de komende maanden zelf wel uit geklust. Afgelopen zaterdagochtend rond 10 uur overviel mij een zware hartinfarct, gelijk met 2 ambu's (ivm eventuele reanimatie), naar het ziekenhuis in Emmen overgebracht en gelijk gedotterd en is er een stent in mijn rechter hoofdkransslagader ingebracht. Deze zat voor 99% dicht/vernauwing, volgens de cardioloog ben ik door het oog van de naald gekropen en mag ik zeer blij zijn dat ik adequaat heb gereageerd op mijn eigen symptomen. Als ik iets langer had gewacht had ik het naar alle waarschijnlijkheid niet meer na kunnen vertellen..... en dan ben je nog maar 46 jaar!

Het sleutelen aan de Polo, zoals een sensor vervangen, middelste stuk uitlaat vervangen laat dan maar enkele maanden op zich wachten, zal eerst een langdurig traject moeten volgen om te revalideren.

Ik blijf het forum uiteraard dagelijks volgen!
 
VW  Polo  1.4 16v 
Erg veel beterschap toegewenst.
Bekend probleem bij mij in de familie dus ik kan je het echt van harte meegeven alle rust te pakken en aan jezelf te denken.
Sterkte en hopelijk kom je er snel weer bovenop.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Oef, dat is veel te jong maar gelukkig was je er snel bij.
Mag ik vragen wat de symptomen waren?

Sterkte en beterschap en v.w.b. die aanpassingen aan de Polo... doe eerst de aanpassingen maar aan jezelf. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Oei, dat is wel even heftig om te lezen! Sterkte en heel veel beterschap toegewenst, die Polo kan wel even op je wachten hoor :blush:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!