Kofferbakmat polo aw

Frisbie

Bekend lid
330
56
57
Weet toevallig iemand een bestelnummer voor een orginele rubberen kofferbakmat voor in de polo aw
ik heb een variabele bodem en wil de mat gebruiken in de onderste stand
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
de rubberen, die van 48,50 is enkel in de bovenste positie te gebruiken, die van 34,90 die ik heb kan je in de 2 positie's gebruiken.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Past die ook in de Polo AW met hoge bodem?

Ik heb een hoge bodem in verband met de beats subwoofer die erin zit.
de 2G0061160 is de lichtere die is op de 2 posities te gebruiken. die heb ik ook maar nu met mijn Helix balk in de koffer gebruik ik deze niet meer.
de 2G0061161 is enkel voor de hoogste positie. deze is ook meer rubber dacht ik.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
de 2G0061160 is de lichtere die is op de 2 posities te gebruiken. die heb ik ook maar nu met mijn Helix balk in de koffer gebruik ik deze niet meer.
de 2G0061161 is enkel voor de hoogste positie. deze is ook meer rubber dacht ik.
Komt die boven op je bestaande of haal je de bestaande weg en dan in plaats van?
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
Beste

Ik heb er een te koop
Slechts 3 a 4 gebruikt
Hij ziet er uit als nieuw ligt bij mij in de kelder
Het is voor de bovenste plank €30,=
Moet je hem wel ophalen Ik woon in de omgeving van Rotterdam

Gr Ron :cool:
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!