Kofferbak verlichting aansluiten Polo 9N

Even kijken of de stekker niet achter de bekleding zit. Neem aan dat een lampje toch wel tot de standaard uitrusting hoort
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Helaas zijn de plaatjes verlopen, maar ik hoop dat je er wat mee kunt.
UK-POLOS.NET ? View topic - Boot light

Ik hoop dat je originele bekabeling gewoon ergens achter het paneel uit z'n neus ligt te eten.
Paneeltje loshalen, stekker erin, klaar :)

De kabel ervoor zal komen vanaf de kofferbak sluit sensor --> kofferbak open, sluit circuit, 12V op t lampje, licht
(tenzij die helemaal via de bcm gaat, dan wordt het wat irritanter...)
 
Bij mij zit er helaas geen lampje in maar zou deze wel heel graag willen hebben.
Geen idee waar ik zou moeten beginnen met zoeken. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
De kofferbak verlichting van mijn 9n doet het (ook) niet en dat vind ik vrij vervelend. Zit dit er standaard überhaupt in? Zou het er graag in hebben, iemand tips?
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Ligt aan de uitvoering. Bij mij zit het er niet (standaard) in en dat vind ik wel jammer.
Helaas krijg ik dat zelf nooit voor elkaar.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ligt aan de uitvoering. Bij mij zit het er niet (standaard) in en dat vind ik wel jammer.
Helaas krijg ik dat zelf nooit voor elkaar.
Volgens mij hebben we dezelfde uitvoering maar weet het niet zeker. Zal morgen nog eens kijken. bij daglicht of ik iets bespeuren kan
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Zonet even gekeken maar het enige dat ik zie is een kastje waar het licht in gemonteerd zou kunnen worden. Ga later vandaag nog wel even langs mijn monteur, maar ik vrees dat het kofferbak licht er bij mijn auto ook standaard niet in zit. Wel een beetje jammer.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
De uitvoering van je Polo kun je vinden op de sticker onder de kofferbak bekleding, links naast de reservewielbak (zie foto). Mijn sticker is nogal kapot door verschillende vloeistoffen die ooit hebben gelekt in de kofferbak (water, mineraalolie etc.), maar er zou ergens Trend, Comfort, High of iets dergelijks moeten staan! De basis uitvoering (trend) heeft inderdaad geen kofferbakverlichting. Mocht je niets willen (of kunnen) bekabelen kun je altijd nog een batterijlampje met bewegingssensor in je kofferbak plaatsen!
 
Ja volgens mij wel, maar nog niet getest.
Jij hebt een redelijk aangeklede uitvoering met tripcomputer (en cruise control?), Elektrische spiegels etc. dus het zal hoogstwaarschijnlijk een “echte” comfortline zijn, en geen trendline die verkocht wordt als comfortline zoals de mijne. (Gebeurt vaak trouwens, vooral in Duitsland. Blijkbaar is een auto met stoelverwarming daar standaard een comfortline Stick Out Tongue)

maargoed een comfortline zou technisch gezien kofferbakverlichting moeten hebben. Heb je al grondig gezocht?

Edit: ik zie net dat je wel de aansluiting voor kofferbakverlichting hebt, dus die zou er ook ergens moeten zijn. Ik heb met mijn trendline hier niet eens een aansluiting o.i.d. Voor!
 
Zonet grondig gezocht maar ik kan echt niks ontdekken. Zal morgenochtend maar even langs mijn monteur, misschien dat die iets ziet.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!