Kofferbak Polo 6C GTi

De GTi heeft de accu niet in het vooronder, maar in de kofferbak zitten. (onder / in het reservewiel) Nu heb ik daarnaast ook zo'n "doos" met wat gereedschap. Hierdoor verlies je wat diepte tov een gewone Polo.

7e68c36436756e5cd8bded06a4be44e7a6_large.jpg


Al eens iemand hier een oplossing voor verzonnen ?
 
Volkswagen  Polo 6C GTI  1.8 TSI 192pk 
Een polo heeft nooit zn accu achter in toch? Ik heb een flesje met troep er in en een opblaas machine die die zooi in de lege band moet pompen.

Hopelijk krijg ik geen lekke band want snap er niets van. Liever gewoon een reserve wiel.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Zo apart. De BlueGT heeft volwaardig reserverwiel waar de toolset in past. Hierdoor kan de vloer ook een verdieping lager worden gelegd indien nodig. Bij jou wordt dat geblokkeerd door de toolset, ondanks dat zo'n thuiskomer maar de helft van volwaardig reservewiel inneemt o_O.

Edit: Oh bij jou ligt er schuim onder het reservewiel. Als je dat weghaalt en iets verzint zodat je het wiel nog steeds kan klemmen en de toolset houder van een BlueGT hebt zou je dat kunnen oplossen?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Hoi JPeg,
GTI heeft idd een accu achterin. Schijnt te maken hebben met optimale gewichtsverdeling(??). Ik heb het schuimblok (links) eruit gehaald en links en rechts spullen neergelegd. Helaas kan je dus niet als bij een 'gewone' polo de ruimte eronder handig gebruiken. In Polo folder zie je ook dat de kofferbak volume een stuk kleiner is....
 

Bijlagen

  • Dsc00054a.jpg
    Dsc00054a.jpg
    419.7 KB · Weergaven: 46
  • Kofferbak gti_1a.jpg
    Kofferbak gti_1a.jpg
    37.8 KB · Weergaven: 45
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!