Kofferbak opener

Goeden middag ik zal me even voorstellen mijn naam is nikko en ik heb pas een vw polo 6r gekocht nou zag ik op verschillende forums over de optie om je kofferbak met afstandsbediening te openen!
Ik zag veel mensen die gas veren van de Seat gebruikte met de stootrubbers van een sirocco. Nou heb ik opgezocht dat die gas veren 500 newton waren aangezien ik geen zin had om die aan te passen heb ik bij een bedrijf originele gasveren laten maken met 500n
Ik heb wel de stootrubbers ingekort die sluit nou mooi maar als ik hem
Met de afstandsbediening open dan schiet die zo'n 10 cm open maar net niet over het punt heen dat de gasveren hem oppakken kom net een klein stukje te kort wie zou mij veder kunnen helpen ik weet niet meer wat ik moet doen zwaardere gasveren ? De kofferbak gaat al best rap omhoog als ik hem zelf over het dooie punt heen til als ik zwaardere neem gaat die ook nog moeilijker dicht (en hij gaat al best zwaar dicht)

Graag hoor ik nog goeie tips
Groetjes nikko
vw polo 6r 2009 model 2010
 
Volkswagen  Polo6r  1.4 
Alleen de veren en puffers krijgen je klep niet mhoog omdat de eerste aanzet ontbreekt. Ik had zelf 2 veertjes om de as van de gasveer gemaakt waardoor hij 90% van de tijd werkte alleen zag het er niet uit, vandaag via @iichel een andere optie proberen. Maar daar ligt het probleem dus.

En zoals gezegd, ga je je vaker op dit forum vertonen, dan is het handig om te weten met wie en wat we te maken hebben. Dus ben je technisch aangelegd, vcds bekend, wat voor auto met wat voor mods. Algemene info, niet wat je gister op je boterham had ;)
 
Hoi Nikko, ik heb ook een automatische achterklep gemaakt bij mijn 6r, ik heb dit gedaan door sterke cilinders met een veer er tussen ingebouwde en het werkt perfect. Ik heb ze destijds via eBay gekocht bij een bedrijf uit Duitsland dat volgens mij schefer metaal verbentung heet. Als ik er aan denk dan zal ik dinsdag de foto's van de cilinders insturen. Zo niet helpen me dan herinderen. Gr Brian
 
volkswagen  polo 6r  1.2 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!