Koelvloeistof lekkage

Hallo ik ben nieuw op deze site en ik heet Martin en heb een polo 6n2 1.4 bj 99,
en ik heb gelijk een vraag:
Ik heb plotseling lekkage en veel ,
ben op zoek gegaan en gevonden.
De lekkage is bij de carterluchter en daar boven zit een metalen pijp van de koeling,
en die steekt in het motor blok en daar lekt hevig,
en is daar wat aan te doen of is het over en sluiten.
Graag advies en antwoord svp
Alvast bedankt Grt Martin.

 
vw  polo 6n2  1.4 
Is dit als je voor de auto staat en naar de motor kijkt een stalen pijpje dat van links naar rechts loopt,
en vervolgens verbuigt richting het stuur?

Dus een L vorm?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6C  1.4TDI DSG 
Bedankt Robin Maar wat bedoel u plaatje bij uitleg , maar als ik het begrijp kan je de stuk pijp er uitrekken en en O ring plaatsen ,ik dacht als ik het zie bekijk is het er in geperst . Alvast voor advies .
 
vw  polo 6n2  1.4 
Is dit als je voor de auto staat en naar de motor kijkt een stalen pijpje dat van links naar rechts loopt,
en vervolgens verbuigt richting het stuur?

Dus een L vorm?
Haj bedankt voor uw reactie , Als je voor het blok sta achter onder injec en bij de carteronluchting kastje daar loopt een pijp van links naar rechts en naar een verdeelpunt aller lij slangen [kachel ,expantivat } en links waar de pijp de blok in gaat daar lekt het .
Is het mogelijk dat je pijpje er uit kan trekken en zit daar een rubben ring ?. ik hoor het graag . Alvast bedankt . Martin
 
vw  polo 6n2  1.4 
Allereerst; probeer even op je taalgebruik en interpuncties te letten (ik snap soms echt half niet wat er staat.)

Wellicht kun je via een plaatje op de volgende link aanwijzen wat je precies bedoeld;
http://www.oemepc.com/vw/parts_lst/...999/hg/1/catalog/vw/drive_standart/158/lang/e

In principe is het geen schokkende klus, zou je Polo hier zeker nog niet om weg doen, tenzij de staat van de rest van de auto het niet meer waard is voor je!
 
  • Leuk
Waarderingen: daats038
Bedankt Robin Maar wat bedoel u plaatje bij uitleg , maar als ik het begrijp kan je de stuk pijp er uitrekken en en O ring plaatsen ,ik dacht als ik het zie bekijk is het er in geperst . Alvast voor advies .


Ik bedoel gewoon een foto van wat jij denk wat het probleem is .

Bij deze heb ik het topic ook even verplaatst naar het juiste subforum
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!