Knipperende koplampen stuurbewegingen.

Goeiendag,
Ik ben nieuw hier en misschien is het vast al ergens besproken?!?
Heb sinds gister een polo 6r 1.2 tsi
Gisteravond in het donker een rondje gereden met de auto en toen viel mij op dat als je snelle stuurbewegingen maakt de koplampen iets knipperen, vanmorgen terug geweest naast de garage en die heeft de auto uitgelezen maar kon verder niks ontdekken qua foutcodes etc. Ze hadden daar nog zo'n zelfde type staan en hebben die erbij gepakt of die het zelfde deed, idd daar knipperde de koplampen ook iets bij stuurbewegingen! Ze hebben nog met een officiële dealer gebeld en die vertelde dat ook dat het geen kwaad kon. Vinf het persoonlijk maar raar dus.
Is er hier misschien iemand die weet van hoe en wat of "hoort" dit idd?
Bvd Karime
 
Vw polo  Polo 6r  1.2 tsi 
Grotere/sterkere dynamo? Grotere accu

In de Lupo van 80ah naar 120ah dynamo gegaan.
En van 74 ah naar 90ah deep cycle gegaan.

Diepe ontlading vooral voor de standkachel... Anders had 110ah ook gepast, maar die was niet in deep cycle versie te vinden.



Let wel. Ik heb geen idee wat er in jou polo zit
 
Laatst bewerkt:
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!