Kleppensysteem Guerrilla

Hey All,


Ik heb al veel dingen aan mijn auto gedaan en ziet er lekker sportief uit. Enige nadeel is dat ik het sportieve geluid mis uit mijn wagen. Ik zat te denken om een Milltek Non resonated te laten monteren alleen schijnt dit erg door te dreunen in de cabine en las ik dat je ook het beste de 2 cylinder modus kan uitschakelen voor mijn type auto. Nu kwam ik een kleppensysteem tegen van Guerilla (Onder de 700 euro ben je al klaar met montage en al). Zijn er hier mensen die dit hebben of ervaring mee hebben? Is er veel onderhoud nodig voor de klep? Wordt deze gasdicht gemonteerd (daar lees ik ook nog wel eens problemen over).
Hoe is het geluid? En... mocht ik mijn auto verkopen (ga ik nooit particulier doen, maar via een dealer. Maakt dat dan wat uit?)

Ik ben erg benieuwd!

Gr,

Mark

(Fanatieke polo liefhebber)
 
Volkswagen  Polo GT  1.4 TSI 150pk 
Ik heb op mijn 1.2TSI een kleppenuitlaat van ABC-Uitlaten in Helmond. Fijne kerel, 2 afstandsbedieningen en een gesloten systeem voor de klep. Gaat al een halfjaar mee! Lekkere sound :) Ik waarschuw je wel: gezien de korte uitlaat naar beneden wijst (bij beide merken), kan het wat resoneren in de auto. Als je daar geen last van wilt hebben moet je niet een cut-out, maar een by-pass nemen. Mijn kosten waren €495,- in augustus.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Garrut98
Ik heb op die van mij een systeem dat werkt met een vacuüm, gedaan in Bunschoten. Ook fijne lui, doen een voorstel waar ze m neer willen zetten en waarom, mag je ook zelf nog aanpassen als je wilt. 650 euro, wel duurder dan bij Jay. Qua onderhoud is het niet zo spannend, nooit wat aan gedaan. Bij mij is ook mijn middendemper eruit, dus ik creëer echt een kloteherrie, vind ik zelf wel leuk. Maatje van mij heeft Guerilla, ook prima spul, maar wel wat duurder icm montage.

Mbt verkoop zal het denk ik wel meevallen. Er zijn mensen die wel gek zijn van een beetje herrie, of de dealer moeilijk doet durf ik je niet te vertellen, daar doe ik helemaal niks mee.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
jmtuning in dirkshorn (Schagen) is ook een optie.
Dat is het bedrijf achter RVS-uitlaat.nl
Heb daar een RVS kleppendemper onder mn aw gti laten zetten.
Is een catback rvs pijp zonder middendemper.
Is met klep dicht net zo stil als origineel, geen dreun niks.
Wel de roffeltjes en plofjes.
Met klep open echt een beest.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
jmtuning in dirkshorn (Schagen) is ook een optie.
Dat is het bedrijf achter RVS-uitlaat.nl
Heb daar een RVS kleppendemper onder mn aw gti laten zetten.
Is een catback rvs pijp zonder middendemper.
Is met klep dicht net zo stil als origineel, geen dreun niks.
Wel de roffeltjes en plofjes.
Met klep open echt een beest.
Hoeveel kostte je dat?
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Thanks all. Ik ben goed geïnformeerd. Ik ga binnenkort met een vriend kijken voor een kleppensysteem. Denk zelf dat het die van guerrilla gaat worden. Ik ben erg benieuwd! :)
 
Volkswagen  Polo GT  1.4 TSI 150pk 
Voor een milltek non resonated heb je geen klep nodig hoor, dat geluid valt nog wel mee en is pas irritant als je 130 km/h + rijd op de snelweg.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Ik heb op mijn 1.2TSI een kleppenuitlaat van ABC-Uitlaten in Helmond. Fijne kerel, 2 afstandsbedieningen en een gesloten systeem voor de klep. Gaat al een halfjaar mee! Lekkere sound :) Ik waarschuw je wel: gezien de korte uitlaat naar beneden wijst (bij beide merken), kan het wat resoneren in de auto. Als je daar geen last van wilt hebben moet je niet een cut-out, maar een by-pass nemen. Mijn kosten waren €495,- in augustus.

Wat is een cut out en wat een by pass dan? Want ik dacht dat ze beide het zelfde waren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!