Kleine roest plekjes

Goedendag allen,

Op mijn polo 6r heb ik kleine roest plekjes, daar stoor ik mij erg aan. Zal vast niet de enigste zijn. Graag zou ik deze plekjes willen wegwerken, hoe kan ik dit het best doen? Of doet een garage dit ook, want die zullen het wel beter doen.
Hieronder een paar foto’s ervan.
Ik hoor graag van jullie
Alvast bedankt voor het reageren.

B2A6F66A-5D70-4FB8-9879-76B11D57B5C0.jpeg78E837FE-61B6-45F0-97B7-60478118362B.jpeg
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Gezien hoe erg de lak aangetast is, gok ik dat je zult moeten gaan voor de gehele motorkap laten spuiten (wat de eerste foto betreft). Je kunt natuurlijk ook zelf aan de gang; schuren, plamuren lakken etc, maar als je niet de juiste spullen hebt of de know-how, zal het resultaat niet geweldig zijn.

Ken je niet iemand (die iemand kent) die kan spuiten?
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat dit met spotrepair nog wel te redden valt, de betere autoschadehersteller kan je daar bij helpen. Zij weten meteen of dit nog zo te repareren valt of dat de delen helemaal overgespoten moeten worden. Ik ken toevallig nog wel een bedrijf die daar heel goed mee is. Daar kan ik je wel gegevens van sturen als je wil.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 
Ik ken helaas niemand die dit kan, zelf ben ik niet hier zo handig in
Dus als iemand iets weet voor mij graag.
Wat is een normale prijs voor het spuiten van een onderdeel?
Of is een onderdeel kopen eventueel beter?
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!