Kilometer correctie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben benieuwd of iemand mij kan vertellen welke software ik nodig heb om de kilometerstand te veranderen van de polo 6R.

Ik heb de mijne gekocht met 207.000 op de teller daarbij is me netjes verteld met een NAP rapport dat de stand is terug gedraaid. de originele stand is 335.xxx. De vorige eigenaar heeft deze terug laten draaien omdat hij het vervelend zou vinden als mensen bij hem in stapte ze de hoge kilometerstand zouden zien..
Ik kreeg een brief van de RDW dat er waarschijnlijk een onjuiste kilometerstand is doorgegeven, en als ik kan aantonen dat de kilometerstand weer op 335.xx staat ze de melding uit het systeem halen en dan de kilometerstand weer als Logisch word geplaatst.

Ik heb een Vag-Tacho kabel, daar lukt het niet mee. ik heb ook vag can - commander daar lukt het ook niet, bij mijn caddy en touran 2005 wel.. welke software heb ik nodig? of kan iedere universele garage met uitlees kast dat? of evt iemand hier van het forum?

Ik wacht jullie reactie af:):)
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!