Kijk uit omg Rotterdam dieven gilde aktief.

Vervelend, hopelijk is alles snel opgelost.
Evt je motorkap hendel eruit halen en bouten rondboren kan je proberen?
Mogelijk is wel dat meer geweld zullen gebruiken maar goed een beetje moeite doen mag wel toch? Het is dan toch verzekerd.

En sja polisie:rolleyes:.......
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Je kan m niet lostrekken, tenzij je motorkap omhoog trekt/buigt geen idee hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen safety maatregelen maar?
De grill met vw logo was ook weg ,misschien daardoor hebben de ruimte om de koplampen los te halen. Deze gasten waren echte profs. Achter kleine raampje in geslagen. Waarschijnlijk achter deur geopend en vervolgend voor deur en de motorkap. Alles op het gemak gedemonteerd, geen enkele kapel is door geknipt wel schade aan me voorbumper met het verwijderen van de koplampen.
 
Volkswagen  polo 6R  1.6 TDI 
De grill met vw logo was ook weg ,misschien daardoor hebben de ruimte om de koplampen los te halen. Deze gasten waren echte profs. Achter kleine raampje in geslagen. Waarschijnlijk achter deur geopend en vervolgend voor deur en de motorkap. Alles op het gemak gedemonteerd, geen enkele kapel is door geknipt wel schade aan me voorbumper met het verwijderen van de koplampen.
vind het wel vaag ze zijn binnen geweest denk dat ze de motorkap dan open hebben gemaakt toch want die koplampen kan je niet zo 1,2,3 eruit halen
 
Is jouw Polo standaard geleverd met Xenon koplampen? Hoe gaat de verzekering hier mee om? Kan je aantonen dat er Xenon inzat? Wellicht vergoeden ze de standaard koplampen die er in horen. Ik hoop het niet voor je. Ik raad iedereen aan foto's te maken van de mod's die uitgevoerd zijn en facturen te bewaren, kan later misschien nog van pas komen. Sterkte man!
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!