Kentekenverlichting dimmen

Hallo.

Ik heb al een tijdje LED kentekenverlichting erop zitten, alleen vind ik deze sinds het begin al erg fel. Ik heb bij de grote onderhoudsbeurt op 5 februari dit ook aangegeven, echter hadden zij niet de geschikte apparatuur om dit in te stellen.

Kent iemand een bedrijfje of persoon die deze kentekenverlichting kan dimmen voor niet al teveel geld?

Ik woon zelf in Zuid Limburg maar ik kom vrijdag toevallig even in Eindhoven. Misschien dat hier iets in de buurt is?

Alvast bedankt.
 
Bij deze @Peppergrey
Foto_15_02_16_19_19_00.jpg

Foto_15_02_16_19_20_34.jpg


Als ik in het donker op de snelweg rij denk ik vaak dat er iemand naast me rijdt Big Grin Dat licht zie ik dan soms in een ooghoek Stick Out Tongue

Het wordt nu een beetje extra versterkt door die sneeuw wat er ligt, maar het is idd wel erg fel.
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!