Kentekenplaat over de huidige heen

Hallo,

Ik wilde 2 kentekenplaten laten maken met mijn instagram erop. Om dan met een meeting o.i.d. deze voor en achterop te kunnen zetten.

Ik ben geen fan van clip on houders dus bij mij zit allea netjss vastgeschroeft. Maar ik heb uiteraard ook geen zin om elke meeting die kentekenplaten eraf te schroeven.

Is er een makkelijke manier om de nieuwe platen simpel erop en eraf te halen zonder te veel moeite?

Zouden magneten achter de platwn werken?
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12v (64pk) 
Magneten houden niet op je plaat misschien wel op de schroeven of een metaal stripje achter je bestaande plaat
Nee dat magneten opzich het niet houden had k al bekeken. Kentekenplaten zijn helaas niet magnetisch. Maar daadwerkelijk sterke dunne magneetjes achter de ogirinele platen en achter de tijdelijke platen was mijn plan ja.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12v (64pk) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!