Kabelschoen in zekeringkast

Hallo mensen,
nu ben ik bezig met het installeren van de bekabeling voor een trekhaak, alleen de kabelschoenen die achter in de zekeringkast zitten heb ik niet. zou iemand me kunnen helpen waar ik deze kan bestellen?
:) hier een foto van de kabelschoen
 

Bijlagen

  • Foto 04-06-17 13 01 11.jpg
    Foto 04-06-17 13 01 11.jpg
    580.2 KB · Weergaven: 48
Volkswagen  Polo cross 6R chipped by VAGtechniek  1.6 TDI 140pk 
Heeft misschien iemand nog verdere informatie over het activeren van de trekhaak met vcds? IS het alleen in de can gateway (69) activeren?
 
Volkswagen  Polo cross 6R chipped by VAGtechniek  1.6 TDI 140pk 
Ik ga er vanuit dat je een OEM trekhaak installeert. Aftermarket -> vraag de fabrikant/verkoper

OEM trekhaak:
19 CAN Gateway -> installation list -> 69 trailer aanvinken
01 Engine -> Coding -> Long code helper -> byte 5 bit 4 aantikken (TDI)
10 PDC -> coding -> Long code helper -> doen wat daar staat (bit 0 bit 1 is het bij mij)

Mocht je nog andere modules erin hebben zoals een RVC highline, lane change assist oid, deze even doorlopen. Bij mij willen deze modules en de KESSY graag weten dat er een trekhaak module aanwezig is.

Volgens mij heb jij een ABS remsysteem en geen ESP/ESC, wat je daarin moet doen weet ik niet precies...
 
Heb alles volgens tekeningen aangesloten betreft het elektrisch verhaal. Met VCDS in de can gateway 69 geactiveerd (trailer). nu wilde ik in (01) kijken maar ik kan byte 5 bit 4 niet vinden.
Ikben erachter gekomen dat ik niet originele PDC instrument heb. deze zit niet in mijn canbus opgenomen helaas
 
Volkswagen  Polo cross 6R chipped by VAGtechniek  1.6 TDI 140pk 
In de (01) engine kan ik zelf de bit 4 niet vinden, als ik in byte 5 kijk dan zie ik 2 scroll lijstjes de 1 begint met 0 tot 4 en de ander en 5 tot 8 geloof ik. Bit 4 daarvan heeft met mijn fans te maken als ik dat goed zag?
 
Volkswagen  Polo cross 6R chipped by VAGtechniek  1.6 TDI 140pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!