Kabel vanuit kofferklep naar binnen

FFA

Premium lid
1,494
2
965
153
Gents,

Ik ben van plan deze week de standaard VW radioversterker in de achterklep te vervangen voor een Calaero versterker/splitter zodat ik (hopelijk) DAB heb via de normale dakantenne. Hierdoor hoef ik geen lelijke plakantenne's oid te gebruiken. Dit zal wel betekenen dat ik de extra draad voor de DAB vanuit de klep naar binnen moet krijgen.

Nu is mijn vraag: Kom ik makkelijk vanuit de klep, via de rubberen doorvoer tussen klep en carrosserie (links van het linker scharnier) naar binnen? Zit er achter de bekleding van de klep een gat en/of ruimte om binnendoor bij de rubberen doorvoer te komen?

Bedankt alvast!

(voor de liefhebbers)

Standaard:
L847961A.jpg


Calaero 7590007:
0-2329.jpg
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Oh ik heb wel het rubbercaan beide kanten los gehaald en eerst de draad erdoorheen en dan de ene kant de klep in, die is makkelijk te vinden. De andere gaat in je carrosserie en die is dubbelwandig. Interieur links weghalen, dan heb je genoeg zicht erop.

Heb jij ergens een link of uitleg voor het verwijderen van de c-stijl links?
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!