K&N luchfilter polo 6c

Hallo,

Heeft iemand misschien een idee waar ik een k&n luchtfilter (of een andere goede sportluchtfilter) vandaan kan halen voor een polo 6c 1.2 tsi 90pk?

Alvast bedankt,

Groetjes,
Giovanni
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90PK 
Weet niet of je voor een 'open' luchtfilter wilt gaan...
Ik persoonlijk zou voor een vervangingsfilter gaan... Heb ik zelf namelijk ook.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
Wat is meerwaarde van een vervangingsfilter in je standaard luchtfilterhuis in een polo?:rolleyes:

Je filter laat meer lucht door, dan de standaard filter.
Principe blijft het zelfde... alleen luchtdoorlaatbaarheid is vele malen beter. Merkte het meteen met optrekken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
Je filter laat meer lucht door, dan de standaard filter.
Principe blijft het zelfde... alleen luchtdoorlaatbaarheid is vele malen beter. Merkte het meteen met optrekken.
Je filter laat meer lucht door, dan de standaard filter.
Principe blijft het zelfde... alleen luchtdoorlaatbaarheid is vele malen beter. Merkte het meteen met optrekken.

Bij optrekken merk je het al? Plastic buis wat van je filterhuis naar achter je grille loopt en vastgezet is,mischien nog meer effect als je wat gaatjes voor in voorgrille boort voor extra koude aanzuiglucht?
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Anil5.0
Als ik jouw was zou ik geen K&N filter nemen. Die dingen laten teveel zooi door. Heel veel mensen krijgen problemen met hun motor en door de olie die erop gespoten moet worden is het tevens nog een extra risico dat er teveel olie op wordt gedaan. OEM filter is voorlopig beste totdat je zwaar gaat tunen, dan spelen er andere factoren mee.
 
Volkswagen  POLO  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: mausie en Anil5.0
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!