Jurgen's Polo 6R 1.6TDI

Jurgen6R

Bekend lid
304
158
82
Beste mede Polo liefhebbers,

Ik ben al een tijdje actief op dit forum maar ik heb mijzelf en mijn polo nog niet voorgesteld.
Dus bij deze.

Mijn naam is Jurgen en ik ben sinds eind december 2018 trotse eigenaar van een Polo 6R 1.6TDI 90PK comfortline in de kleur shadow blue!

Ik heb het volgende al veranderd aan de polo:
- VCDS aanpassingen
- Led interieur verlichting
- Led kenteken verlichting
- Polo 6C pook
- VW pedaal kappen
- Gasveer voor de motorkap
- uitlaatsierstuk
- RCD310 vervangen voor een RNS315
- 17" Mirabeau velgen
- Remklauwen grijs gespoten
- Team sticker verwijderd

Wish list / to do list:
- Polijsten
- Multifunctioneel stuurwiel inbouwen
- OEM Instaplijsten
- Highline gril in de bumper
- Zwart hemeltje
- 2e lamp in de kofferbak
- Coming Home / Leaving Home via regensensor
- Verlagen met Eibach veren (25, 30mm)
- Chippen
- .....
(Komt vast nog meer bij Stick Out Tongue)

Ik wil @Turbodruk bedanken voor het Polo virus en de adviezen!!
Hierbij een paar foto's :):
20190510_162003.jpg
20190417_180850_2.jpg
20190510_174342.jpg
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: Turbodruk en VM407
Welkom Jurgen.
Wilmar smeert jou een polo aan en zelf stapt ie er vanaf. Upgrade naar a1.;)

Wel mooie polo btw
Natuurlijk heeft hij mij niks aangesmeerdStick Out Tongue ik keek eerst naar een Audi a3 8p(a). Toch de keus gemaakt om voor een 6R te gaan. En tot op heden geen spijt van!
Die A1 van hem is zeker gaaf!

Welkom en veel leesplezier, mooie kleur hij staat er top bij :cool:.
Bedankt! Heb al veel informatie van het forum kunnen halen.
Misschien zit het tussen de oren maar een schone auto rijd gewoon beter:mrgreen:
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Welkom natuurlijk Jurgen! Leuk je gesproken te hebben op de meet !
Was een zeer geslaagde M&G! Leuk om de jullie te ontmoeten en natuurlijk om dikke polo's te bekijken :cool:

Geen plannen voor een fraaiere voor en achterbumper?
Op dit moment nog niet echt. Mocht ik toch andere bumpers willen ga ik denk ik voor R-line bumpers.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Hey! Hij staat er mooi bij Jurgen! Mooi gepoetst. Ik weet niet of je blij moet zijn met het Polo virus trouwens :mrgreen:

Mocht je nog vragen of hulp nodig hebben, weet je me te vinden :cool:
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jurgen6R
Vandaag het laatste onderdeel binnen gekregen voor automatische verlichting en coming home leaving home! hopelijk aankomend weekend inbouwen. :cool:
 

Bijlagen

  • 20190902_190419.jpg
    20190902_190419.jpg
    834.8 KB · Weergaven: 28
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie en Turbodruk
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat in dit topic heb geplaatst maar dat betekend niet dat ik en de Polo stil hebben gezeten/gestaan!
In tussentijd is het een en ander veranderd:
- Kabelset voor automatische leaving home geïnstalleerd + gecodeerd.
- Remklauwen hoogglans zwart geverfd.
- Meer poetsspullen aangeschaft waaronder een polijstmachine. Vorig jaar mooi een gevoel kunnen krijgen voor het polijsten met een machine, dit jaar eens andere pads bestellen om net iets meer resultaat te krijgen. De lak van VW is echt hard!
- De H7 halogeen lampen zijn vervangen voor Osram H7 night breaker led lampen. Wat een verschil tegenover halogeen, nu heb ik echt lampen aanstaan ipv kaarsjes.
- Achterlichten vervangen voor 6C GTI achterlichten.

En natuurlijk zijn er nog een aantal dingen waarnaar ik naar het kijken ben om te veranderen aan de Polo:
- Andere led interieurverlichting, Die goedkope troep die er nu inzit gaat super snel kapot.
- Hoogglans zwarte interieurdelen uit een 6R GTI.
- VW instaplijsten.
- Verlagen.
- Meerdere kunststof kappen weer mooi zwart maken, deze zijn helaas lichtelijk verkleurd door de zon. Ik weet nog niet of ik dit ga spuiten of Gyeon trim ga aanschaffen. Tips zijn altijd welkom!

Vorige week de Polo nog even gewassen en de zomervelgen eronder geplaatst, staat meteen een stuk beter!

20210519_174451.jpg
 

Bijlagen

  • 20210519_174503.jpg
    20210519_174503.jpg
    5.4 MB · Weergaven: 23
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: capszz, Sal en HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!