Joying navigatie ervaringen?

Heeft er toevallig iemand ervaringen met de systemen van joying? Was aan het denken om mn Rns 510 weg te doen en een android dubbeldin in de plaats te halen.
02afe9b809365db98459c00f9fff256d.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Ik heb in mijn vorige auto dat bami merk gehad. Voor mij nooit meer.
4x terug gestuurd.
Regelmatig vast lopers. Beeld wat flikkerde.
Mijn meening is je geld niet waard.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: kevintje1406
Ik heb in mijn vorige auto dat bami merk gehad. Voor mij nooit meer.
4x terug gestuurd.
Regelmatig vast lopers. Beeld wat flikkerde.
Mijn meening is je geld niet waard.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Thanks voor de info man. Dan ga ik het al zeker niet aanschaffen. Misschien voor een degelijke pioneer kijken dan. Ofwel gewoon een 9w7 bleutooth module

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Ik heb zelf geen ervaring met de radio die jij hier boven noemt .
Wel heeft echter een kennis is zijn polo deze zitten :

https://nl.aliexpress.com/item/Auto...lgo_pvid=40a95cbe-8fca-4f04-93e2-29a325077ba2

En die werkt echt hemels , die heeft die nu zo een ander half jaar in gebruik en werkt als het zonnetje .
Zelf ook even mee gespeeld in zijn auto , en dat is toch wel een prettig systeem helemaal als je zoals mij bluetooth via adapter hebt van VW want dat systeem is waardeloos .
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Thanks voor de info man. Dan ga ik het al zeker niet aanschaffen. Misschien voor een degelijke pioneer kijken dan. Ofwel gewoon een 9w7 bleutooth module

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Neeee, Pioneer autoradio's sneuvelen ook bij bosjes.
Tenminste, bij mij gaan ze net na 2 jaar stuk en dan 0 service van pioneer krijgen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK