Joying navigatie ervaringen?

Heeft er toevallig iemand ervaringen met de systemen van joying? Was aan het denken om mn Rns 510 weg te doen en een android dubbeldin in de plaats te halen.
02afe9b809365db98459c00f9fff256d.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Ik heb in mijn vorige auto dat bami merk gehad. Voor mij nooit meer.
4x terug gestuurd.
Regelmatig vast lopers. Beeld wat flikkerde.
Mijn meening is je geld niet waard.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: kevintje1406
Ik heb in mijn vorige auto dat bami merk gehad. Voor mij nooit meer.
4x terug gestuurd.
Regelmatig vast lopers. Beeld wat flikkerde.
Mijn meening is je geld niet waard.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Thanks voor de info man. Dan ga ik het al zeker niet aanschaffen. Misschien voor een degelijke pioneer kijken dan. Ofwel gewoon een 9w7 bleutooth module

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Ik heb zelf geen ervaring met de radio die jij hier boven noemt .
Wel heeft echter een kennis is zijn polo deze zitten :

https://nl.aliexpress.com/item/Auto...lgo_pvid=40a95cbe-8fca-4f04-93e2-29a325077ba2

En die werkt echt hemels , die heeft die nu zo een ander half jaar in gebruik en werkt als het zonnetje .
Zelf ook even mee gespeeld in zijn auto , en dat is toch wel een prettig systeem helemaal als je zoals mij bluetooth via adapter hebt van VW want dat systeem is waardeloos .
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Thanks voor de info man. Dan ga ik het al zeker niet aanschaffen. Misschien voor een degelijke pioneer kijken dan. Ofwel gewoon een 9w7 bleutooth module

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Neeee, Pioneer autoradio's sneuvelen ook bij bosjes.
Tenminste, bij mij gaan ze net na 2 jaar stuk en dan 0 service van pioneer krijgen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
ik heb zelf de umecity 9 inch 2gb ram gekozen: https://nl.aliexpress.com/item/Quad...-4-4-Car-DVD-player-for-GOLF/32511241710.html

mijn eerste indruk is echt positief !
alleen heb ik het idee dat de canbus van mijn polo er niet op werkt ik zie namelijk geen motortemperatuur etc.

de verkoper heeft een andere canbus module nagestuurd, ik hoop dat het hierna gewoon werkt want ik wil in de toekomst nog een mf stuur gaan inbouwen.

voor de rest snelle hardware spotify hd videoclips van youtube afspelen zonder te hoeven converteren.
igo navigatie standaard voor geinstalleerd betere geluidskwaliteit dan bij een rns 510

en dat voor 200 euro, kortom wat wil je nog meer....
 
Laatst bewerkt:
-  Sirt  Kowed 
gebruik in mijn lupo een 2din xtrons 706 nog wat
prima apparaat, enige nadeel is dat je alleen HUN wifidongel kan gebruiken.
andere dongels werken niet, enige ander optie is hotspotten vanaf je telefoon.


google play, waze, dropbox, lastpass, werken allemaal prima.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!