Jouw Polo mega groot op de homepage van MyPolo.nl?

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Zoals jullie al hebben gezien heeft een foto van Enzo al enige tijd de voorpagina van MyPolo.nl mogen staan. Nu willen wij natuuurlijk niet één Polo naar voren halen maar iedereen een kans geven.

Wat moet je doen?
Post in dit topic een miniatuur van een foto in de afmeting 960*250, let er natuurlijk wel even op dat dit een foto van hoge kwaliteit moet zijn (de echte foto mag verzonden worden naar info@mypolo.nl ). Photoshop is hierin toegestaan. Let er alleen wel op dat wij natuurlijk foto's waar d.m.v. photoshop oid extra zaken zijn toegevoegd niet meenemen (bv. Polo uitgesneden en op het strand geplakt Stick Out Tongue )

Wie volgt?

1.
Enzo.jpg

* Let op! Random zal er om de zoveel tijd een andere foto worden gekozen. Volgorde van inzending is hier niet van belang
 
Aangezien het toch een flash header is, kan je er dan niet beter een soort slideshow van maken? (ipv gewoon om de zoveel tijd de afbeelding te veranderen), voor de rest leuk initiatief! ik ga zeker nog eens een fototje trekken en inzenden :)
 
En wat dan zoals bijmt vorige forum was?
Elke keer na t vernieuwen een andere afbeelding?;)

Ik bedoel dan wel handmatig vernieuwen en niet als de lijst met berichten zich vernieuwd;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik moet het kenteken nog even een keer wegshoppen maar in principe is de foto in de juiste maat en dan Polo is goed zichtbaar. Enkel is dat de foto wat somber word doordat ie zo donker is. Misschien nog een tweede inzending icm met je nieuwe achterlichten Big Grin

seat_ibiza_2012_pictures_5.jpg

Yep, zonder het vliegtuig erbij is het vrij somber.. Ik schud wel iets uit mn mouw, idd met de achterlichten ;)

Grtz
 
Uuh nee ik had me hiervoor ingeschreven "Inschrijven Foto van de Maand augustus 2012, PHOTOSHOP!" maar inmiddels naar je toe verzonden ik wist alleen niet hoe ik het in de juiste formaat kreeg.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!