Johan's Toyota Prius
Johan's Toyota Prius

Showroom Johan's Toyota Prius III -> Verkocht!

Merk
Toyota
Model
Prius III
Uitvoering
1.8 Hybrid Aspiration
Kleur
Zilver
Bouwjaar
2009

Johan

Beheerder
4,635
2
1,035
193
Na 5 jaar de Touran te hebben gereden begon het tijd te worden voor wat anders, gezien de vele problemen die deze auto met zich mee hebben gebracht had ik geen vertrouwen meer in de auto, na lang nadenken deze dus toch verkocht en via mijn werk een leuke occasion gezocht (krijg ik een leuke korting).

Stonden destijds ook nog wat VAG producten, maar durfde de gok niet meer aan om weer een probleem geval te gaan kopen omdat ik geen tijd/zin meer heb om naast mijn werk nog te sleutelen (heb thuis een tweeling en nog een kindje op komst ;) )

Helaas is de Polo voor ons nog steeds veel te klein (deze had ik nog wel vertrouwd) omdat we toch nog iets aan ruimte wilde hebben en graag een betrouwbare auto wilde kopen is de keuze gevallen op een Toyota Prius van de 3e generatie. Heerlijke auto om te rijden, al een paar aanpassingen aan gedaan en wil er nog wat aan veranderen om hem iets minder saai te maken ;)

20171104_120601-jpg.20396


20171104_120613-jpg.20395


Updates zal ik in dit topic plaatsen :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!