Voorstellen BlackDiesel

BlackDiesel

Bekend lid
1,112
627
153
Hoi!

Mijn naam is Jordy, ben 22 jaar, en ik ben nieuw op dit forum. Ik kom uit Brielle, Zuid-Holland. Ik heb een polo 6c (toch?) Uit 2016. 1.4TDI variant.

Heb de auto van de eerste eigenaar gekocht in augustus met 114k NAP op de teller. Inmiddels staat er al 145k op.

Ik maak eerlijk gezegd niet veel foto's van de polo dit moet ik toch maar eens gaan doen. Heb de auto compleet laten polijsten toen ik hem kreeg (hij zag er zo mooi uit) maar zit intussen weer helemaal onder de swirlmarks... rip

Dat was het wel

Doei!
 
Laatst bewerkt:
Polo  6c  Verkocht 
Hoi!

Mijn naam is Jordy, ben 22 jaar, en ik ben nieuw op dit forum. Ik kom uit Brielle, Zuid-Holland. Ik heb een polo 6c (toch?) Uit 2016. 1.4TDI variant.

Heb de auto van de eerste eigenaar gekocht in augustus met 114k NAP op de teller. Inmiddels staat er al 145k op.

Ik maak eerlijk gezegd niet veel foto's van de polo dit moet ik toch maar eens gaan doen. Heb de auto compleet laten polijsten toen ik hem kreeg (hij zag er zo mooi uit) maar zit intussen weer helemaal onder de swirlmarks... rip

Dat was het wel

Doei!

welkom, misschien zie ik je ooit wel eens rijden. Rockanje/hellevoet/brielle
 
Volkswagen polo  6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!