Jerome stelt zich voor

Hi,

Mijn naam is Jerome, 35 jaar uit omgeving Schiphol en ik heb zojuist een nieuwe Polo 1.0 TSI 115 PK DSG Highline R Line besteld in de kleur limestone grey. Praktisch alle merken al gereden, maar nog geen Volkswagen, dit wordt mijn eerste. Ik zocht een auto met een mooie uitstraling en wat dynamische kenmerken. Verwachting is dat de auto begin December geleverd gaat worden, we zullen zien! De optielijst is als volgt:

Highline
Vergrendel- en startsysteem zonder sleutel
Digitaal instrumentenpaneel (Active Info Display)
Exterieur 'Limestone Grey (Metallic)
Advance pakket
Spiegelpakket
Licht- en zichtpakket
R-Line exterieurpakket
Executive pakket
Winterpakket
Parkeersensoren
Achteruitrijcamera
Reservewiel staal, volwaardig
High-end geluidsysteem Beats
Model- & motoraanduiding op achterklep laten vervallen
Telefoon draadloos opladen
Schakelpaddels voor DSG
Velgen 'Torsby' bi-color, 16 inch
 
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Mischa
Welkom Jerome op dit forum. Mooie uitvoering heb je genomen. Als je auto in december geleverd wordt, zou je dan niet tot 2 januari wachten zodat bj. 2019 op je kenteken komt te staan?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Welkom Jerome op dit forum. Mooie uitvoering heb je genomen. Als je auto in december geleverd wordt, zou je dan niet tot 2 januari wachten zodat bj. 2019 op je kenteken komt te staan?

Het betreft een leaseauto, dus dat deze nog in 2018 geleverd gaat worden maakt mij niet zoveel uit. Mijn vorige contract loopt dan ook in December af. Can't wait :).
 
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
Bij nader inzien wilde ik ipv de torsby16 inch velgen toch liever de 17 inch bonneville velgen. Ik kon mijn order nog wijzigen. De bonneville velgen kon ik niet apart nemen, alleen icm het R-line interieurpakket. Ik heb dat maar gedaan. Ik kreeg wel de mededeling dat DSG paddles daarbij kwamen te vervallen. Dat snap ik niet helemaal, het zal wel. Meer opties kon ik niet kiezen dus hier laten we het maar bij Stick Out Tongue. Overigens zie ik dat er bij het kiezen van een r-line interieurpakket ook een sportonderstel bij komt. Iemand enig idee wat ik mij daarbij moet voorstellen? Is de auto dan lager of harder?
 
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Bij nader inzien wilde ik ipv de torsby16 inch velgen toch liever de 17 inch bonneville velgen. Ik kon mijn order nog wijzigen. De bonneville velgen kon ik niet apart nemen, alleen icm het R-line interieurpakket. Ik heb dat maar gedaan. Ik kreeg wel de mededeling dat DSG paddles daarbij kwamen te vervallen. Dat snap ik niet helemaal, het zal wel. Meer opties kon ik niet kiezen dus hier laten we het maar bij Stick Out Tongue. Overigens zie ik dat er bij het kiezen van een r-line interieurpakket ook een sportonderstel bij komt. Iemand enig idee wat ik mij daarbij moet voorstellen? Is de auto dan lager of harder?


Hij heeft de Polo nog niet eens en gaat toch meteen aan het modden :mrgreen:
 
Eindelijk heb ik de auto van de week opgehaald ( met 17" bonneville velgen). Auto is full options, behalve park assist. Hij ziet er naar mijn idee dik uit en rijdt ook nog eens fantastisch!
 

Bijlagen

  • photo_2019-01-17_17-23-30 (2).jpg
    photo_2019-01-17_17-23-30 (2).jpg
    76 KB · Weergaven: 184
  • photo_2019-01-17_17-23-30 (3).jpg
    photo_2019-01-17_17-23-30 (3).jpg
    121.6 KB · Weergaven: 194
  • photo_2019-01-17_17-23-30 (4).jpg
    photo_2019-01-17_17-23-30 (4).jpg
    103.2 KB · Weergaven: 175
  • photo_2019-01-17_17-23-30.jpg
    photo_2019-01-17_17-23-30.jpg
    127.5 KB · Weergaven: 174
  • photo_2019-01-17_17-23-31.jpg
    photo_2019-01-17_17-23-31.jpg
    102.1 KB · Weergaven: 152
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
  • Leuk
Waarderingen: xeoMe
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!