JayS' Volvo V50

Zoals jullie wellicht hebben gelezen heb ik mijn vertrouwde Polo de deur uit moeten doen omdat ik een andere baan heb en diesel niet meer uit kan. Nadat een hele lange lijst met auto's steeds korter werd, bleven er eigenlijk maar twee auto's over. Een Alfa Romeo 159 Sportswagon of een Volvo V50.

Eerst in twee verschillende alfa's gereden, mooie auto's maar het gevoel was er niet. Toen ik in de volvo stapte was het gelijk goed. Helaas is het geen VW maar alsnog een fijne bak. Ik zocht ruimte comfort en een trekhaak en die zitten hier allemaal op
 

Bijlagen

  • 20200825_125109.jpg
    20200825_125109.jpg
    2.2 MB · Weergaven: 75
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Logisch het is een volvo

Oh vandaar die vreemde logo's op de auto.. Bedankt, maakt het een stuk duidelijker!

Mooie auto, rijdt zeker lekker:) betrouwbare motor ook!
Hoop alleen niet dat je de Volvo voor het zuinige heb gekocht haha. 1/13 is wel het zuinigste heb ik me laten vertellen

Zeker! 280k gelopen, is net ingereden ;) Nee het verbruik is niet denderend.. 1 op 12 is wat ik op het moment zo wat rijd. Ik moet nog een aantal weekjes bij de huidige werkgever, welke 60km rijden is per dag. Dus dat wordt janken bij de pomp.
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!