Ivory Silver of Limestone Grey

Wacky

Bekend lid
Spritmonitor.de
217
101
69
Dames en Heren, ik zit met een dilemma.....

Ik sta op het punt van het bestellen van een nieuwe Polo. Ik twijfel echter gruwelijk over de kleur.
Ofwel, ik neem een R Line, Ivory Silver. Ofwel ik neem een R Line, Limestone Grey.
Jullie inzichten hierin is welkom!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Limestone grey zie je niet zo snel dat hij echt vuil is. Dus dat is wel chill. Lastige keuze, ik weet niet hoe ivory silver uit ziet in het echt... dus ik zou voor lime gaan dan als je uit die 2 kan kiezen. Succes!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
hklt1yddb788k.jpg


r3ynvxjnqnqc3.jpg


Even voor de kleur : Lime vs Ivory.

Heb zelf de Limestone grey voor de GTI gekozen.
 
Ik snap de twijfel wel, beide kleuren zijn mooi! Persoonlijk zou ik voor de limestone grey gaan. Succes met kiezen!
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Tnx allemaal. Ik had die 2 foto's van ZIJM idd al gezien. En toch blijft t dus erg moeilijk!! :(......zucht. We gaan er nog even over nadenken.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Hoi, ik heb voor de Deep Black Pearl gekozen, nu wel spijt van!
Mocht ik opnieuw kunnen kiezen dan zou ik voor de Limestone Grey gaan, zo'n mooie kleur!! zeker met die bijpassende velgen

Succes verder!
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 59KW 
Limestone grey is mooi. Ik heb zelf de ivory silver, ook mooi. Mijn vorige Polo was pepper grey en ik vond dat te veel op de limestone grey lijken, vandaar de keuze voor ivory silver.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!