iPhone koppelt niet in mijn auto

Beste VW-kenners,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een Polo highline van 2010. Ik kan geen verbinding maken met mij iPhone om handsfree te bellen of om muziek vanaf mij telefoon te beluisteren. Ik heb geen bediening vanAf mijn stuur.

Ik hoop dat iemand mij uit kan leggen hoe en wat. Zie foto

Alvast bedankt

Oumayma
 

Bijlagen

  • 5E5083A5-79AD-47F2-9037-1ABAFBA9E95D.jpeg
    5E5083A5-79AD-47F2-9037-1ABAFBA9E95D.jpeg
    59.7 KB · Weergaven: 49
Polo  Highline  1.4 
Hoi Fiek, hoe kom ik daar achter?

Oumayma,

klik eens op setup en kijk of je verbinding kan maken per bluetooth. mocht deze optie er niet tussen staan is de kans e rdat jeen 310 hebt.
Andere check is, de SD kaart die er inzit is dat van een navigatie ? zo ja haal die er uit en kijk of je navigatie dan nog werkt.
Is dit niet het geval dan dan is de kans ook aannemelijk dat je een 310 hebt.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Onder setup zit geen Bluetooth, dat heb ik al gecheckt. Sdkaart is idd van de navigatie en zal straks checken of deze het dan nog doet. Maar stel deze doet het niet en het is een 310. Betekent het dan dat bellen en muziek vanaf iPhone niet mogelijk is?
 
Polo  Highline  1.4 
Onder setup zit geen Bluetooth, dat heb ik al gecheckt. Sdkaart is idd van de navigatie en zal straks checken of deze het dan nog doet. Maar stel deze doet het niet en het is een 310. Betekent het dan dat bellen en muziek vanaf iPhone niet mogelijk is?
Dat klopt

zijn opties mogelijk met een BT kastje ect maar daar ben ik niet bekend mee. Prijs verschil op MP 310/315 is niet schokkend groot. Wellicht verkopen en een 315 aanschaffen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Dat klopt

zijn opties mogelijk met een BT kastje ect maar daar ben ik niet bekend mee. Prijs verschil op MP 310/315 is niet schokkend groot. Wellicht verkopen en een 315 aanschaffen.[/QUOTE

Auto verkopen bedoel je? Nee liever niet. Er zit wel een phoneknop op. Waar dient die dan voor?
 
Polo  Highline  1.4 
Het lijkt er op dat je geen telefoon voorbereiding hebt op je rns 310. Je kan altijd even onder de bijrijders stoel kijken of daar de bt module ligt. Maar ik gok van niet. En dan kan je uiteraard geen verbinding maken.
Als Het goed is heb je een mdi media ingang in je dashboardkastje. Daar kan je van bijv yatour of dension een bt module op aansluiten voor bellen en muziek.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
als je de telefoon knop indrukt, gaat dan het geluid uit?
Ja
Het lijkt er op dat je geen telefoon voorbereiding hebt op je rns 310. Je kan altijd even onder de bijrijders stoel kijken of daar de bt module ligt. Maar ik gok van niet. En dan kan je uiteraard geen verbinding maken.
Als Het goed is heb je een mdi media ingang in je dashboardkastje. Daar kan je van bijv yatour of dension een bt module op aansluiten voor bellen en muziek.
 
Polo  Highline  1.4 
Het lijkt er op dat je geen telefoon voorbereiding hebt op je rns 310. Je kan altijd even onder de bijrijders stoel kijken of daar de bt module ligt. Maar ik gok van niet. En dan kan je uiteraard geen verbinding maken.
Als Het goed is heb je een mdi media ingang in je dashboardkastje. Daar kan je van bijv yatour of dension een bt module op aansluiten voor bellen en muziek.

Er ligt dus niks onder de bijrijdersstoel. Hoe kan een highline dat niet hebben. Kan dat eruit worden gehaald door bv autokenners? Want dan ben ik zwaar ge.....
 
Polo  Highline  1.4 
Zou kunnen maar op een highline is ook telefoonvoorbereiding of navigatie of parkeersensoren een extra optie ;)

Ik heb ook bluetooth bellen en parkeerass maar geen Nav
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Het lijkt er op dat je geen telefoon voorbereiding hebt op je rns 310. Je kan altijd even onder de bijrijders stoel kijken of daar de bt module ligt. Maar ik gok van niet. En dan kan je uiteraard geen verbinding maken.
Als Het goed is heb je een mdi media ingang in je dashboardkastje. Daar kan je van bijv yatour of dension een bt module op aansluiten voor bellen en muziek.

Kun je mss een foto plaatsen van de mdi ingang? Weet echt niet waar het moet zitten en hoe het eruit ziet. Yatour of dension is een modulenaam?
 
Polo  Highline  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!