Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Interieurbevestiging Polo 6R

Discussie in 'Interieur' gestart door Issa, 15 mei 2019 om 01:21.

1. Issa

Issa New Member

Lid geworden:
    10 apr 2019

3
    0
    1
    #1 Issa, 15 mei 2019 om 01:21
    Laatst bewerkt: 15 mei 2019 om 02:21
    Beste forumleden, ik wil graag mijn huidige bluemotion interieur vervangen door een donkere interieur van een 1.6 tdi. Bij het losmaken van de passagiersstoel loop ik tegen het volgende: De achterste (veeltand)torxschroef krijg ik wel los, MAAR ik voel dat de bevestiging hiervan los zit. In tegenstelling tot de andere torxschroeven zitten deze niet los. Nu ben ik bang dat wanneer ik de torxschroef eruit haal, dat de bevestiging hiervan niet meer op zijn plek zal blijven. Ik heb deze dus meteen weer strak gedraaid. Hebben jullie dit eerder mee gemaakt? En weten jullie of ik gewoon verder kan gaan? Want ik wil namelijk niet dat de passagiersstoel met 3 schroeven vast zit aan het chassis. Hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Groet, Isa

Update: de voorste torxschroefbevestiging lijkt ook los te zitten, ik hoop dat dit normaal is en de onderste bevestiging op zijn plek blijft zitten?

Volkswagen Polo 6R 1.2 tdi

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. pigeon

pigeon Well-Known Member

Lid geworden:
    7 nov 2014

2.806
    1.507
    113
    Is normaal, zitten plaatjes met schroefdraad opgesloten in de balken van je auto

volkswagen polo 6c 1.2 tsi 90 pk

Laszlo vindt dit leuk.
  4. Issa

Issa New Member

Lid geworden:
    10 apr 2019

3
    0
    1
    Dankjewel ik ga meteen aan de slag

Volkswagen Polo 6R 1.2 tdi

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie