Interieur verlichting polo 6r 1.2 tsi 105 pk

Beste heren,

Ik zit al een tijdje met iets ongelofelijks vervelends....
Ik heb mijn interieur verlichting ooit vervangen naar led verlichting toen ik het lezerlampje voorin erin plaatste onstot er kortsluiting en ging alles uit en begon er iets te tikken niks ging meeraan van binnen het was al laat die dag dus verder niet meer naar gekeken ik rij de volgende avond weg en een bestuurder achter mij bleef maar met groot licht knipperen ik langs de kant gestopt en ja hoor mijn achterlichten werken niet!
Volgende dag bieuwe zekeringen gehaald en een zekering vervangen achterlicht doet het weer interieur verlichting gaat handmatig wel aan maar zodra ik de auto open doe met de sleutel of de sleutel uit het contact slot haal gaan ze niet meer aan vanzelf ook de voet verlichting niet zpu dit toch nog bij de zekeringen kunnen liggen? Ik dacht zelf namelijk van niet aangezien ze wel handmatig aan gaan
Verder heb ik nog geprobeerd een compleet andere lichtmodule voorin te zetten dit maakte echter geen verschil helaas... is er iemand die mij hierbij kan helpen?!?!?!

Groetjes nils
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tsi 
ik denk dat dit probleem helaas bij de centrale electronica module ligt. ik heb zo'n vermoeden dat de eind trap die je verlichting via de afstands bediening en de deuren naar massa schakelt eruit is gebrand.
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Beste heren,

Ik zit al een tijdje met iets ongelofelijks vervelends....
Ik heb mijn interieur verlichting ooit vervangen naar led verlichting toen ik het lezerlampje voorin erin plaatste onstot er kortsluiting en ging alles uit en begon er iets te tikken niks ging meeraan van binnen het was al laat die dag dus verder niet meer naar gekeken ik rij de volgende avond weg en een bestuurder achter mij bleef maar met groot licht knipperen ik langs de kant gestopt en ja hoor mijn achterlichten werken niet!
Volgende dag bieuwe zekeringen gehaald en een zekering vervangen achterlicht doet het weer interieur verlichting gaat handmatig wel aan maar zodra ik de auto open doe met de sleutel of de sleutel uit het contact slot haal gaan ze niet meer aan vanzelf ook de voet verlichting niet zpu dit toch nog bij de zekeringen kunnen liggen? Ik dacht zelf namelijk van niet aangezien ze wel handmatig aan gaan
Verder heb ik nog geprobeerd een compleet andere lichtmodule voorin te zetten dit maakte echter geen verschil helaas... is er iemand die mij hierbij kan helpen?!?!?!

Groetjes nils

Pfff.. Ik had exact hetzelfde probleem en dan met name dat tikken. Bij mij was het een zekering die gesprongen was!

En om precies te zijn was het zekering 21. Zie schema voor info;

http://www.team-bhp.com/forum/attac...1-2l-gt-tsi-official-review-polo-6r-fuses.pdf

Succes!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Weet niet precies welke zekering het was maar mij is verteld door een monteur bij vw dat wanneer er iets mis zou zijn met de zekering dat de lampen ook niet handmatig meer aan zouden moeten gaan?
Ik zal morgen zekering 21 nog eens controleren van het schema hier nog een paar foto's bijgevoegd miss dat jullie daar nog extra info aan hebben ik kom er niet meer wijs uit
 

Bijlagen

  • IMG_6515.JPG
    IMG_6515.JPG
    274.3 KB · Weergaven: 74
  • IMG_6519.JPG
    IMG_6519.JPG
    176.6 KB · Weergaven: 63
  • IMG_6520.JPG
    IMG_6520.JPG
    370.9 KB · Weergaven: 67
  • IMG_6522.JPG
    IMG_6522.JPG
    305.2 KB · Weergaven: 59
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tsi 
ik heb zo vaak kortsluiting gemaakt in die interieurverlichting... Stick Out Tongue gewoon een keer op slot doen, van slot af, contactsleutel omdraaien en hij deed het weer Stick Out Tongue was wel in een 6R met start/stop BCM... vandaar dat ik wel benieuwd ben wat voor auto TS heeft (voorstellen???)
Ik heb zekering 21 al een aantal keer nagekeken btw en daar zit nu ook een 10 a zekering in
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tsi 
Beste heren,

Ik zit al een tijdje met iets ongelofelijks vervelends....
Ik heb mijn interieur verlichting ooit vervangen naar led verlichting toen ik het lezerlampje voorin erin plaatste onstot er kortsluiting en ging alles uit en begon er iets te tikken niks ging meeraan van binnen het was al laat die dag dus verder niet meer naar gekeken ik rij de volgende avond weg en een bestuurder achter mij bleef maar met groot licht knipperen ik langs de kant gestopt en ja hoor mijn achterlichten werken niet!
Volgende dag bieuwe zekeringen gehaald en een zekering vervangen achterlicht doet het weer interieur verlichting gaat handmatig wel aan maar zodra ik de auto open doe met de sleutel of de sleutel uit het contact slot haal gaan ze niet meer aan vanzelf ook de voet verlichting niet zpu dit toch nog bij de zekeringen kunnen liggen? Ik dacht zelf namelijk van niet aangezien ze wel handmatig aan gaan
Verder heb ik nog geprobeerd een compleet andere lichtmodule voorin te zetten dit maakte echter geen verschil helaas... is er iemand die mij hierbij kan helpen?!?!?!

Groetjes nils

Hai Nils,

Is het al opgelost ? ... ik heb namelijk sinds kort hetzelfde probleem

Er zat eerst led in en toen ging er wat tikken bij de zekeringkast nu de oude interieurlampjes terug gezet en getik weg... maar verlichting gaat niet uit... alleen handmatig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!