Interessepeiling gesloten: Chiptuning actie maand juni Ziptuning!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Beste leden,

Dat ons forum nog steeds behoorlijk groeit ervaren de meeste wel. Dit heeft voor en nadelen. De een vind het wat onpersoonlijker worden en de ander zegt juist hoe meer kennis des te beter. Dit even ter zijde is een groot voordeel dat bedrijven ons weten te vinden! Een aantal weken terug ben ik benaderd door een bedrijf dat chiptuning verzorgt het idee een actie maand te verzorgen. Aangezien we nog om de tafel zitten zal ik niet direct een naam noemen, maar ik vind het wel fijn om een indicatie te hebben hoeveel leden gebruik willen maken van deze actie. Dat we je niet naar de eerste beste chiptune-er sturen mag natuurlijk duidelijk zijn. Dit bedrijf staat bekend om betrouwbare chiptuning en geeft overigens garantie!

Wat is de deal? Eén maand lang kunnen jullie Volkswagen Polo's (dus niet de Volkswagen up! of andere auto van je man/vrouw ;) ) voorzien worden van chiptuning voor € 250. Of er een maximum aantal leden is dat gebruik kan maken van de actie weet ik nog niet, maar de actie zal wel enkel voor premium/exclusive members zijn. Geen premium member? Dan kan je dat altijd nog worden!

Kortom, zou jij hier interesse in hebben?

* Laten de deze vraag centraal laten en de rest van de informatie volgt!
 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock
Het is wel redelijk oneerlijk om enkel de Polo mee te laten doen. Niet dat ik het nodig heb, mijne is al gechipped maar er zullen misschien wel meerdere zijn die een andere auto hebben maar wel blijven hangen en premium member zijn zoals ik. Ik blijf het hier leuk en gezellig vinden. Zo word ik wel uitgesloten.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Het is wel redelijk oneerlijk om enkel de Polo mee te laten doen. Niet dat ik het nodig heb, mijne is al gechipped maar er zullen misschien wel meerdere zijn die een andere auto hebben maar wel blijven hangen en premium member zijn zoals ik. Ik blijf het hier leuk en gezellig vinden. Zo word ik wel uitgesloten.

Is inderdaad helemaal wat voor te zeggen. Dit is alleen wel een voorwaarde die de chiptuner zelf heeft opgelegd.
 
Paypal heeft altijd de voorkeur, maar ons PayPal account is gewoon gekoppeld aan een rekening dus daar kan ik desgewenst ook gegevens van verstrekken.

Wat betreft het speciaal premium member worden. Natuurlijk beslis je zelf of je premium member wordt ja of nee. Het zou leuk zou als een ieder natuurlijk premium member is en zo de kosten laag blijven. Wij geven daarom gezien het feit dat er mogelijk een beperkt aantal leden op kunnen voorrang aan onze premium leden, maar dat ter zijde anders wordt dit een ander topic.

De vraag blijft hebben jullie hier interesse in.
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief Maik, ik zou alleen wel graag van tevoren willen weten waar ik aan toezeg. OBD of niet, vermogenswinst etc.
Ik zal dit draadje in de gaten blijven houden.
 
Onze bluemotion is al gechipt met een externe chip. Als OBD mogelijk is (verwacht ik niet) dan is het zeker te overwegen voor de 1.2TDI. De andere polo is nog in garantie en daar wordt nog niet gechipt, sorry Maik.

Je hoeft je niet te excuseren, je kan alleen doen waar jij je goed bij voelt. Als ik even snel kijk zie ik bij de 1.2 TDI alleen chiptuning terwijl bij de TSI zowel chiptuning als externe ECU staat. Ik heb 9 mei een afspraak en dan zal ik dit voor je na vragen.

Best wel interesse, vind betrouwbaarheid en garantie wel belangrijk.

Dat zijn zeker twee belangrijke punten, bij de officiële aankondiging zal een verslag komen waar op basis je kan oordelen of deze punten voor jou genoeg geraakt worden. Wat geheimzinnig allemaal, gaat goed komen leden!

De 1.4 16V 86Pk kan zeker niet?

Staat in de lijst.

Leuk initiatief Maik, ik zou alleen wel graag van tevoren willen weten waar ik aan toezeg. OBD of niet, vermogenswinst etc. Ik zal dit draadje in de gaten blijven houden.

Jij had meen ik een 1.2 TSI? Daar is chiptuning zonder externe box mogelijk! Vermogen zal tussen de 130 - 140pk uitkomen afhankelijk van brandstof type etc. Denk dat dit bij ieder bedrijf wel ongeveer gelijk is.
 
Zeker belangstelling!!
@Maik kun je het rekening nummer ook via Pb sturen. Wij hebben hier ook problemen met Paypal gehad.

Top initiatief :)

Voordat iedereen geld over gaat maken. We zijn in gesprek! Maar ik met enige zekerheid kan ik zeggen dat we redelijk ver zijn. Ik heb het een en ander op e-mail ontvangen en 9 mei ga ik met @starsky op bedrijfsbezoek. We peilen zo dus even voor hoeveel leden het op gaat
Premium leden zijn natuurlijk altijd welkom maar ik kan nog niet alles garanderen, ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Mocht iemand toch bankgegevens willen dan mag je mij een PB sturen ;)
 
Laatst bewerkt:
Wellicht ook de naam van de tuner vast eens te noemen. Veel mensen zullen een voorkeur hebben voor een bepaalde tuner waar ze juist wel of juist niet heen zouden willen. Mijn 6C 1.2 TSi is getuned (ODB) bij JD en ik ben super tevreden.
JD is het in elk geval niet!
Nogmaals het gaat om algemene interesse, om welke aantallen praten we dan kan ik met dit resultaat op gesprek. Je zit dus nergens aan vast en zodra alles rond is maak ik alles bekend en dan kan je als nog oordelen of je wel of niet gebruik wil maken van de actie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!