per toeval kwam ik deze foto tegen, nu ben ik heeel benieuwd of dat dit een optie is van fabriek of dat iemand heel lekker bezig is geweest, stiekem wil ik dit dus wel heel graag op mijn 2019 polo gti, iemand hier ervaring mee of een goed idee?
 

Bijlagen

  • 06AE0750-7329-4B59-B3BB-6C813D1D3EFC.jpeg
    06AE0750-7329-4B59-B3BB-6C813D1D3EFC.jpeg
    78.9 KB · Weergaven: 25
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
Volgens mij is dit geen fabrieksoptie en is dus iemand lekker bezig geweest. Op mijn andere polo uit 2018 heb ik heel de reutemeteut aan licht pakket opties , en tijdens het samenstellen van de auto heb ik deze optie niet voorbij zien komen. Als ik het over het hoofd heb gezien dan hoor ik het graag en heb ik niets gezegd :)
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  • Leuk
Waarderingen: Bobby geurtz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!