Voorstellen inSaNo

Een tijdje geleden geregistreerd om maar eens mee te lezen maar toch voor de formaliteit even voorstellen.

Ik ben Dennis, 36 jaar en heb sinds begin dit jaar een Polo 6C R-Line uit 2017. Dit naar aanleiding van mijn vrouw die een paar dagen daarvoor een Polo bluemotion uit 2012 kocht en ik het toch wel een erg leuk en praktisch karretje vond en ik toch al op zoek was naar iets kleiner en diesel.


polo.jpeg

Nog geen veranderingen op een setje Osram nightbreaker laser lampen na. voorlopig dikke prima zo! Alhoewel ik wat ideetjes heb.
 
anders  anders  anders 
En dit is de aanstichtster, ze had hem 2 dagen eerder gekocht. Een leuk karretje, waar ik ook de Osram Nightbreaker lasers in gezet heb.

En ze zit nu heel hard te kijken voor andere wielen. Want die BM wielen zijn bah.
IMG_20190323_154339~2.jpg
 
anders  anders  anders 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Welkom! Mooie wagen en beste kleur die je kan kiezen. :mrgreen:

Zijn die Osram Night Breaker Laser lampen echt een grote vooruitgang t.o.v. normale H7 lampen?

Ja zeker! Het is lang geen xenon of led. Maar voor de snelle verbetering een stuk fijner en hier in de donkere polder levert het net dat stukje op wat je met standaard lampen mist.

IMG_20190319_230706.jpg

De kleur is witter maar niet overdreven. Dus het lijkt gewoon OEM. Wat ook fijn is. Foto is met dimlicht, heb ze er ook nog als grootlicht in.
 
anders  anders  anders 
  • Leuk
Waarderingen: mausie en debroervanhenk
Ja zeker! Het is lang geen xenon of led. Maar voor de snelle verbetering een stuk fijner en hier in de donkere polder levert het net dat stukje op wat je met standaard lampen mist.

IMG_20190319_230706.jpg

De kleur is witter maar niet overdreven. Dus het lijkt gewoon OEM. Wat ook fijn is. Foto is met dimlicht, heb ze er ook nog als grootlicht in.
Dat is een goeie halogeen ja ik heb er 6 maanden mee gereden, daarna deed 1tje het niet meer toen allebei weggegooit. Nu probeer ik een philip merk van 4200k
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!