Inhouden - schokken

Jorie

Bekend lid
250
178
59
Goedemiddag,

Vanmorgen onderweg om 2 nieuwe voorbanden eronder te laten zetten, terwijl ik van de rotonde af draai wilde ik even gas geven. Nu had ik al een tijd geen last van inhouden en/of schokken, maar dit keer was het wel heel heftig.. Iemand misschien een idee/oplossing hoe ik dit kan fixen?
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Dealer
Het is niet de eerste x dat je er last van hebt
Problemen worden alleen maar erger als je geen actie onderneemt.
Nu is Mischien de schade erger.
Succes en hopelijk is het iets kleins
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Ben je al een keer eerder bij de garage geweest? Is er evt al iets vervangen? Schokken/haperen kan door verschillende onderdelen veroorzaakt worden.
Zal er toch eens mee naar de garage gaan;)
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Na veel aandringen kan ik morgen langskomen bij de garage, hopen dat ze daadwerkelijk dan ook wat gaan fixen.. Hoop van zegen, ik zal jullie even up-to-date houden :sweatsmile:
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ik heb nu een aantal topics gelezen van mensen die problemen hadden met schokken en inhouden, de 'oplossingen' heb ik er tussen uitgefilterd en ga hiermee dan morgen ook naar de garage
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Even een kleine update, vanmiddag de auto bij de garage neergezet. Er werd mij verteld dat er een aantal bobines zijn die vervangen moeten worden + een aantal ‘kabels’ zoals hij zelf zei.
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Thnx voor de tip, heb blijkbaar niet goed geluisterd haha. Maargoed, ik ben blij dat de oplossing nu gevonden is en er wat aan gedaan gaat worden.
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!