Inbouwen elektrische ramen achter

Hallo allen,
Inmiddels heb ik een PDC set besteld, deze is onderweg. Zodra de corona crisis over is ga ik deze samen met mijn opa installeren.

Om in de tussentijd wel wat verder te kunnen prutsen ben ik opzoek gegaan naar onderdelen om achterin mijn polo de raambediening om te zetten van mechanisch naar elektrisch. Echter mijn vraag is, in hoeverre komt de How-to van de 6c/6R overeen met de situatie in de 9n en zijn er (behalve de onderdeel nummers) ook nog dingen anders waar ik rekening mee dient te houden?

Ik hoor graag.
Mvgr,
Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
Alle onderdelen kunnen vinden behalve de kabelbomen. Deze lijken erg "zeldzaam". Iemand enig idee waar deze te koop zijn of wat de productnummers van deze kabelboompjes zijn?

Mvgr, Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
Heb er nog nooit een kabel boom retrofit set voor gezien.
Zelf maken is wel te doen.
Alleen een hoop werk.
Ombouwen van een bestaande kabelboom zal niet minder werk zijn.
Maar niet onmogelijk iig.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Dank voor alle reacties! Ik heb contact opgenomen met BM parts en waarschijnlijk hebben zij wat ik zoek . Hopelijk slaagd het inbouwen a.d. hand van de how-to voor de 6C/6R... Als ik vragen heb meld ik mij weer. Nogmaals bedankt!
Mvgr, Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Goedemiddag allen,
ik strand nogsteeds op het feit dat ik niet precies begrijp hoe de kabelbomen (voor en achter bestuurderszijde) met elkaar in verbinding staan.
Als ik de foto's van de kabelbomen op de site van BM parts bekijk zie ik wel een aantal stekkers, dienen deze ingeplugd te wordeen in de kabelboom welke vanuit de bestuurdeersdeur komt (stekker in de B-stijl)? of dienen er losse kabels bij de stekker in de B-stijl te worden gestoken? En moet ik de kabelboom in deur van de bestuurder ook vervangen gezien het feit deze nu 2 raam schakelaars bediend, en dit er straks 4 worden.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg geformuleerd is. een ding heb ik al wel ontdekt, dit wordt geen gemakkelijke klus. Maar wie niet waagt wie niet wint!
Mvgr, Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
Er is niks voorbereid voor een 4deurs raam bediening,
je zal dus alles moeten leggen.
Heb het ooit ook overwogen te doen,
maar stukje van de sturing en het waar en waarom er ook bedrading naar de bcm moet is erg verwarrend.
Ooit de pinaut van een bcm gehad, daar stond raambediening achter ook bij.
Ik had de pinaut nodig voor de stoelverwarming.
Ik heb me er toen bij neergelegd omdat het gewoon niet duidelijk is.
Het is een optie waarvan het verlangen lekkerder is dan het uiteindelijk hebben.
Heb het op andere auto's namelijk wel gehad, maar gebruikte het nooit. (en nu ook niet)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
@DeeOow
Ik denk inderdaad dat je daar gelijk in hebt, dat dus het verlangen lekkerder is dan het daadwerkelijke hebben. Ik denk dat ik daarom eerst afzie van deze inbouw. Nu maar opzoek naar iets anders wat ik aan/in de polo kan knutselen, gewoon omdat ik dan wat te doen heb.... Iemand suggesties?
Mvgr Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!