Inbouwen Centrale Vegrendeling in 9N

Beste forum lezers en schrijvers.

Ik ben deze zondag aan het lezen en aan het googelen geweest, en kom dus nu met de vraag, is het mogelijk op aftermarket CV in te bouwen met motoren in een 9n?
Ik heb namelijk van de week mijn deurpaneel los gehad en hierbij eigenlijk geen ruimte gezien voor een servo motor. Moet ik hiervoor de 2de plaat verwijderen die in de deur zit waarmee de raam bevestigd zit? (foto bijgevoegd)

Mocht dit kunnen is dit setje dan een leuke optie? https://www.centrale-deurvergrendel...g-code-super-set-met-4-stelmotoren-vw-design/

Ik hoor graag wat reacties,
Groetjes Bo
 

Bijlagen

  • 20190304_124951.jpg
    20190304_124951.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 38
Volkswagen  Polo 9n  16v 1.4 
Heb je al centrale vergrendeling? En dan bedoel ik kan je met je sleutel alle deuren openen en sluiten dmv 1 slot te bedienen!

Of moet je handmatig alle deuren na lopen?

Indien het 1e het geval is hoef je alleen een regelapparaat aan te sluiten tussen je huidige bedrading, dit wordt dan ook je ontvanger voor je afstandsbediening
Nee ik heb alles handbediend dus moet de servo motoren ook inbouwen.
 
Volkswagen  Polo 9n  16v 1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!