Inbouw Stoelverwarming, PDC.

Ik heb pdc ingebouwd in mijn passat, en had inderdaad markeringen zitten. Voor en achter. Alleen pla moet je echt opmeten. De bumper voor zal het wel niet hebben denk ik?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Ik wil het wel doen, heeft je bumper al PDC gaten? Als je deze achteraf erin boort kan het zijn dat je lak een beetje beschadigt rond de gaten, houd daar rekening mee.

Tip van een pianobouwer (mn pa) boor in het center van de markering een klein gaatje, plak schilderstape over het gat en boor heeeeeeel langzaam het grote gat voor de sensor! je lak zal niet beschadigen en/of "chippen"
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Tip van een pianobouwer (mn pa) boor in het center van de markering een klein gaatje, plak schilderstape over het gat en boor heeeeeeel langzaam het grote gat voor de sensor! je lak zal niet beschadigen en/of "chippen"
Zo heb ik het ook gedaan. En de laatste millimeter heb ik van buitenaf geboord. Mijn vader is vrachtwagenchauffeur.

Als we dan toch tips aan het geven zijn. Op de houder zit een rand/krans die in de bumper steekt en waar de sensor inzit. Dremel deze weg en houd je gat net iets kleiner. 18mm uit m'n hoofd. Daardoor sluit de sensor veel strakker aan op de bumper en heb je alleen het rubbertje nodig, zonder de dikke rand van de houder.

20180711_140844.jpg
20180711_145507.jpg
20180711_151842.jpg
20180711_155758.jpg
20180711_160934.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
  • Leuk
Waarderingen: heriox
@Tarabass hahaha! een man met veel wegervaring! ghehe!
Ik bedoelde ermee aan te geven: mn pa werkt vaak met dure lakken op piano's en moet daar ook wel eens een gaatje in boren. dan mag de lak niet "chippen". vandaar dat ik zn beroep erbij vermelde hahahah!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Tarabass
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!