Inbouw FIS/MFA in Polo 9N3

Ik vroeg me af of iemand me kan helpen met het inbouwen van een FIS scherm in een polo 9N3 zonder MFA. ik weet dat ik een andere teller nodig heb met fis en dat ik nieuwe hendels nodig heb die de fis ondersteunen, echter vroeg ik me af of er nog meer bij komt kijken.

dus past een FIS scherm zo op een polo zonder MFA of zijn er specifieke modellen waarbij dit niet mogelijk is?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 TDI BNM 
dat snap ik dat het geen polo is maar 1000€ is onzin, want op de passat forum hebben we ene die dat doet en die dat daar heeft besteld. En zo'n scherm kost rond 175€ incl beschrijving alles wat je nodig hebt. en als dat op een passat kan, kan dat zeker op de polo, qua functies en electronika, verschillen de units niet alleen de formaat van de unit en pcb !
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N, 9n3 cross & 6N2  BBY,BUD & AUA 
dat snap ik dat het geen polo is maar 1000€ is onzin, want op de passat forum hebben we ene die dat doet en die dat daar heeft besteld. En zo'n scherm kost rond 175€ incl beschrijving alles wat je nodig hebt. en als dat op een passat kan, kan dat zeker op de polo, qua functies en electronika, verschillen de units niet alleen de formaat van de unit en pcb !
Polo nooit geleverd met kleur scherm.
Is zelfbouw.
Is er ook voor de golf 4.
Pas dat is geleverd met kleur.
En is uitwisselbaar.
Polo niet.
Zeker niet op jou polo
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
ik heb het ook niet over het feit dat de polo wel of niet met kleurenscherm is geleverd maar dat het mogelijk is er een full fis kleuren mfa in te bouwen valt.
Idd zelfbouw.
En dat gaat ook zeker wel in mijn polo met een andere unit aangezien ik precies de zelfde functies heb als de passat die ik had.

 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N, 9n3 cross & 6N2  BBY,BUD & AUA 
s-l1600.jpg
afb. 1

s-l1600 (1).jpg
afb. 2



afbeelding 1 heb ik in mijn polo 1.4 16v
afbeelding 2 wil ik erin doen. dat zou uit een 1.2. 12v komen
zijn allerbij benzine . neem aan dat het gewoon werkt. na code te hebben omgezet ?

verschil zit in de toerenteller.
 
Volkswagen  Polo 9N, 9n3 cross & 6N2  BBY,BUD & AUA 
ja maar zien erg simpel uit. was al aan het bedenken om misschien die van de skoda fabia erin te keilen.
blauwe naalden van de golf R vragen ze hoofdprijzen voor, dus denk dat ik de huidigen of van mijn donor unit uit de passat ga aanpassen en blauw kleurtje ga geven. de rest van de smd leds op de pcb worden ook andere kleur
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N, 9n3 cross & 6N2  BBY,BUD & AUA 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!