Inbouw ABT tuning computer 1.2TSI 105pk

Ik heb een 2e hands ABT ECU gekocht. Compleet met beugel en nette kabelboom. Als het goed is moet de extra computer in de motorruimte tegen het schutbord worden geplaatst. Het enige probleem is dat ik geen bevestigingspunten heb waar ik de beugel op vast kan zetten.

Is er iemand die een ABT tuning computer heeft en een paar foto's kan maken van de wijze waarop de computer is vastgemaakt.

Alvast hartelijk dank,
Remon
 
VW  Polo AW Highline R-line 95pk  1.0 TSI 
Het probleem is opgelost. Er zit een kunststof beschermkap tegen het schutbord en daarachter zitten 2 grote torx schroeven waar de beugel precies op past. Allen even twee kleine vierkante gaten maken in de beschermkap en klaar.

Mocht er iemand ooit behoefte hebben aan foto's, dan maak ik die op verzoek.
 
VW  Polo AW Highline R-line 95pk  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Het probleem is opgelost. Er zit een kunststof beschermkap tegen het schutbord en daarachter zitten 2 grote torx schroeven waar de beugel precies op past. Allen even twee kleine vierkante gaten maken in de beschermkap en klaar.

Mocht er iemand ooit behoefte hebben aan foto's, dan maak ik die op verzoek.
Gewoon online zetten die foto [emoji1]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!