Ik zou graag keuring legaal beetje meer geluid hebben iemand suggesties? (Polo aw R-line 1.0 95pk)

Hallo, ik zou graag een luider geluid hebben uit mijn polo aw Rline 95pk 1.0.
Ik heb al gelezen middendemper verwijderen maar dit zou niet keurings legaal zijn in België.
Een andere optie zou zijn een sportdemper gekeurd? Heeft iemand al een goede sportdemper gevonden ? Of een ander alternatief?
Bedankt!
 
Volkswagen  Polo AW R-line 2019  1.0 95pk 
nooit problemen mee gehad zonder middendemper bij men vorige wagen op de keuring, en die had dan nog een einddemper van skytune, voor einddemper had ik wel een certificaat (skytune uit Maldegem) met eindpijp aan elke kant.
op de keuring is er zelfs niet naar gekeken of men middendemper er op zat.
en hij gromde toch redelijk goed door mijn compressor op de motor die ik geplaatst had, zelfs die hadden ze niet gezien.
men wagen was ook voorzien van een verlagingskit en grotere velgen tot et max toegelaten spoorbreedte.
daar hebben ze de meeste aandacht aan besteed.. en zonder problemen er telkens door.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Axel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!