Voorstellen Megalo_

Hallo iedereen,

Een week of twee geleden heb ik een Polo AW 1.0TSI 95pk DSG Comfortline uit juli 2018 gekocht, omdat ik door een andere baan m'n leaseVolvo V40 T5 moet inleveren:( De uitvoering van de Polo an sich is niet slecht (climate control, acc, stoelverwarming, lichtpakket), maar mede door het lurken op dit forum wil toch nog wel wat dingen toevoegen. Een lijstje:
  • Parkeersensoren + camera
  • Chiptuning stage 1 naar 135pk (als je 245pk gewend bent is 95pk wel erg karig)
  • LED origineel achter
  • LED in interieur
  • 16" velgen, ter vervanging van de stalen 15" nu
  • Allseason banden (Conti AllSeasonContact)
  • Misschien Composition Media vervangen door Discovery Media/Pro
Voor al die dingen hoop ik tzt wat advies van jullie te kunnen krijgen!

Foto's:
IMG_1408.jpgIMG_1418.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Welkom! Heb je al een idee welke velgen je kiest?
Ik zit te denken aan de GMP Wonder black polished, maar ben een beetje bang dat pekel etc de velg snel verpesten. Kostentechnisch heb ik niet zo’n zin om winter- en zomerbanden aan te schaffen en de winterbanden dan op stalen velgen te zetten, dus ik vind het maar lastig..

Deze velg is het:
GMP-WONDER-BP-5.jpg
 
Welkom, die 95pk gaat wennen - gewoon met een andere mindset gaan rijden. Ik ging van 367 naar 102 en tuurlijk is het soms wat minder maar gewoon prima ook weer wel :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Nice! Heb ze al eens voorbij zien komen op het forum. Als je ze goed schoon blijft houden, zal het wel meevallen toch?
Ik las dat 'polished' delen van velgen eerder corroderen dan velgen die een uni kleur hebben. En ik ben niet zo van het schoonmaken, maar ik denk dat ik in de winter maar wat vaker door de wasstraat moet;)

Mooie Polo Aw!
Persoonlijk zou ik dan gelijk voor 17” velgen gaan ;)
Heb ik over gedacht! Het is alleen toch een stukje duurder en het rijcomfort wordt er wellicht ook iets minder van.

Welkom, die 95pk gaat wennen - gewoon met een andere mindset gaan rijden. Ik ging van 367 naar 102 en tuurlijk is het soms wat minder maar gewoon prima ook weer wel :)
Joah. Het is niet dat ik een super agressieve bestuurder ben, maar op de snelweg gaat inhalen en invoegen toch een stukje gemakkelijker.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!