Iets lager Polo 6c

Goedeavond alll!

Na wat aantal x eren kijken vind ik me auto steeds hoger staan achter .. ( zit tussen me oren maar goed )
Zou me auto wel iets lager willen dan ik nu heb , nu zat ik te denken aan een sport onderstel waarvan je 15MM zakt.
Nu heb ik middag je het forum door gespit en door gezocht maar nog niet alle antwoorden op me vraag.

Banden : 215/40/R17 ET 35

Een GTI Sport onderstel heb geen zin dan ga je alleen maar hoger omdat de auto lichter is dan een GTI toch?
Of een Eibach pro kit setje waarvan je 30mm ( achter ) zakt maar heb gelezen dat als het met standaard schokdempers doet je auto een stuiterbal wordt.

Zit er veel verschil tussen een sport onderstel en een gewoon onderstel ?

Schroefset is beter en duurder en daar heb ik niet zoveel trek in.
Nieuwe dempers met eibach veren zit ik ook niet zo zitten om nu al nieuwe dempers te kopen terwijl me auto pas 1590 km heb gereden :oops:

Ga je wat verschil zien tussen sport onderstel en een normaal onderstel of haalt dat niet veel aan?
zo staat die nu . best groot gat ...mag wel iets minder .



Mazeelll
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!